بیمهبازار به روایت کاربران؛ وقتی تجربه واقعی مسیر خرید بیمه را تغییر میدهد
بیمهبازار در فضایی صمیمی در دفتر خود میزبان تعدادی از مشتریان وفادارش بود تا روایتهای آنها از تجربهشان در حوزه خرید آنلاین بیمه را بشنود. این رویداد بخشی از تلاش بیمهبازار برای شنیدن بیواسطه صدای کاربران و استفاده از بازخوردهای آنان در طراحی مسیر آینده خدمات حوزه بیمه بود.
مصطفی پرتویان، ۴۷ ساله و از مشتریان قدیمی بیمههای شخص ثالث و بدنه، میگوید که نخستینبار بهدلیل امکان مقایسه قیمتها و سهولت خرید آنلاین با بیمهبازار آشنا شده است.
به گفته او، تجربه خرید دیجیتال از بیمهبازار همان ابتدا آنقدر ساده و روان بود که ترجیح داد روش سنتی خرید حضوری را کنار بگذارد. او بیمهبازار را در یک جمله اینگونه توصیف میکند: «بیمهبازار یعنی امنیت.»
جرقه اعتماد از یک تعامل کوچک
فردین علیزاده، ۳۱ ساله و فعال حوزه پخش فرآوردههای نفتی، حدود چهار سال است از بیمهبازار استفاده میکند. او به واسطه شغلش از طریق شنیدن تبلیغ رادیویی بیمهبازار با این پلتفرم آشنا شد، اما آنچه به گفته خودش «اعتماد بلندمدت» را ایجاد کرده، پشتیبانی و هدایت مستمر برای انتخاب درست بیمهنامه بودهاست.
این کاربر بیمهبازار درباره علت وفاداریاش به این پلتفرم میگوید: «حس امنیت و اطمینان از پیگیری و پشتیبانی، دلیل انتخاب من است.»
انتخابی آسان در میان مشغلههای روزانه
فرشته ترکاشوند ۳۰ساله و خانهدار از کاربران باسابقه بیمهبازار است، او توضیح داد که دلیل اولیه انتخاب این پلتفرم، قیمت رقابتی و امکان مقایسه آنلاین بوده است؛ اما تداوم استفاده او نتیجهی سهولت و سادگی تجربه خرید است.
این کاربر میگوید: «راحتی استفاده برای من که یک زن خانهدار با مشغلههای گوناگون هستم، باعث شد خرید بیمه آنلاین تبدیل به یک عادت مطمئن شود.» عادتی که نه تنها او را تبدیل به مشتری وفادار بیمهبازار کرده بلکه همواره بیمهبازار را به همه دوستان و خانوادهاش پیشنهاد میدهد.
بستری امن و مقرونبه صرفه برای خرید بیمه
امیر شاهمرادی ۳۵ ساله و کارمند، از سال ۱۴۰۰ مشتری بیمهبازار بوده است.
او معتقد است تنوع شرکتهای بیمه، سادگی خرید و ارائه تخفیفهای معتبر، مهمترین دلایل انتخاب او بوده است و درباره بیمهبازار میگوید:
«بیمهبازار برای من تداعی یک انتخاب امن و مقرونبهصرفه است.»
آقای شاهمرادی در آخر اشاره میکند که اطمینان از امنیت پرداخت و تراکنشهای مالی در بستر بیمهبازار نقش مهمی در شکلگیری اعتماد او به بیمهبازار داشته است.
بیمهبازار همقدم با کاربر در مسیر خرید بیمه
روایتهایی که مشتریان وفادار بیمهبازار از تجربه خرید و سالها همراهی بیان کردند نشان میدهد که برای کاربران بیمهبازار، عوامل مشترکی مانند سهولت خرید، شفافیت قیمتها، مشاوره و پشتیبانی قابل اتکا بیشترین نقش را در انتخاب و تداوم استفاده از خدمات دیجیتال بیمهای دارد.
بیمهبازار اعلام کرد این رویداد بخشی از رویکرد این شرکت در توجه به تجربه واقعی کاربران، شناسایی نقاط بهبود و توسعه خدمات مبتنی بر نیازهای واقعی جامعه است.
این مجموعه تاکید میکند که «شنیدن صدای کاربران» تنها یک رویداد مناسبتی نیست، بلکه یکی از پایههای اصلی رویکرد بیمهبازار در بهبود مستمر تجربه خرید بیمه است.