بازگشت به مدرسه با تکنولایف: از کتاب و دفتر تا جایزه ۱۰۰ میلیونی

سه‌شنبه 25 شهریور 1404 - 14:50
مطالعه 1 دقیقه
کمپین بازگشت به مدرسه تکنولایف
تکنولایف همزمان با کمپین بازگشت به مدرسه با جایزه ۱۰۰ میلیونی، با افزودن دسته‌بندی کتاب و لوازم‌التحریر، سبد کالایی خود را گسترش داد.
تبلیغات

فروشگاه آنلاین تکنولایف همزمان با آغاز کمپین «بازگشت به مدرسه» از روز ۱۵ شهریور، از دو توسعه مهم در کسب‌وکار خود رونمایی کرد. این مجموعه ضمن ارائه تخفیف‌های ویژه و جوایز ارزشمند به مناسبت شروع سال تحصیلی، با افزودن دسته‌بندی‌های «کتاب» و «لوازم‌التحریر»، رسماً ورود خود به این حوزه‌ها را اعلام کرد و سبد محصولاتش را گسترش داد.

بر اساس اعلام روابط عمومی تکنوگروپ، در این کمپین علاوه بر تخفیف‌های متنوع، جوایز مختلفی برای خریداران در نظر گرفته شده است. جایزه اصلی این رویداد، یک کیف به ارزش یکصد میلیون تومان پول نقد است که در پایان کمپین به قید قرعه و بر اساس امتیازات کسب‌شده به یک نفر اهدا خواهد شد. جوایز متعدد دیگری نیز برای افزایش جذابیت این کمپین برای شرکت‌کنندگان در نظر گرفته شده است.

مهم‌ترین تغییر ساختاری در تکنولایف، اضافه شدن بخش کتاب و لوازم‌التحریر است. مشتریان از این پس می‌توانند علاوه بر کالاهای دیجیتال و لوازم خانگی، به بیش از ۱۰ هزار عنوان کتاب در حوزه‌های عمومی، کودک و نوجوان، درسی، کمک‌درسی و زبان‌های خارجی دسترسی داشته باشند. همچنین مجموعه کاملی از لوازم‌التحریر مورد نیاز دانش‌آموزان و سایر کاربران نیز در این پلتفرم عرضه شده است.

این اقدام، بخشی از استراتژی کلان تکنولایف برای تبدیل شدن به یک فروشگاه آنلاین جامع و پاسخ به طیف گسترده‌تری از نیازهای کاربران است. کمپین بازگشت به مدرسه در کنار این توسعه محصول، گامی مهم برای تثبیت جایگاه این شرکت به عنوان یکی از بازیگران اصلی حوزه تجارت الکترونیک در ایران به شمار می‌رود. جزئیات کامل این کمپین در وب‌سایت تکنولایف قابل مشاهده است.

نظرات