همکاری آچاره و تپسی‌فود؛ تجربه‌ای تازه از هم‌افزایی برندها برای کاربران

سه‌شنبه 11 شهریور 1404 - 09:45
مطالعه 1 دقیقه
کمپین آچاره و تپسی‌فود
آچاره و تپسی‌فود با کمپینی مشترک در فصل پرتقاضای اسباب‌کشی، تخفیف‌های ویژه و تجربه‌ای متفاوت برای کاربران در سه شهر بزرگ ارائه می‌دهند.
تبلیغات

با فرا رسیدن فصل جابه‌جایی و اسباب‌کشی دو کسب‌وکار ایرانی اقدام به اجرای کمپینی کردند که می‌تواند در روزهای سخت اسباب‌کشی و نقل مکان کاربران به کارشان بیاید و کمکشان کند.

آچاره، پلتفرم ارائه خدمات آنلاین که یکی از مهم‌ترین سرویس‌هایش سرویس اسباب‌کشی است، در کنار تپسی‌فود، به‌عنوان سرویس سفارش آنلاین، غذا کمپینی را طراحی و اجرا کرده‌اند تا در فصل شلوغ اسباب‌کشی خدمت ویژه‌ای به کاربران ارائه کند.

همکاری مشترک آچاره و تپسی‌فود در این کمپین نمونه‌ای تازه از هم‌افزایی بین‌برندی را به نمایش گذاشته‌ است. کمپینی که این دو برند به‌صورت مشترک اجرا کرده‌اند با تمرکز بر تجربه کاربری طراحی شده و به‌طور ویژه فصل اسباب‌کشی را هدف قرار داده است.

در قالب این طرح که از هشتم شهریور ماه آغاز شده است، کاربران جدید آچاره می‌توانند از تخفیف ۳۰۰ هزار تومانی خدمات اسباب‌کشی بهره‌مند شوند. در کنار تخفیفی که آچاره برای کاربران در نظر گرفته، تپسی‌فود هم به همه افرادی که در سرویس اسباب‌کشی آچاره ثبت سفارش کنند، کد تخفیف ۱۰۰ هزار تومانی ارائه می‌کند تا بتوانند از طریق این پلتفرم آنلاین سفارش غذا، وعده غذایی را با تخفیف خریداری و دریافت کنند.

این مدل همکاری که توسط آچاره و تپسی‌فود پیاده‌سازی و اجرا شده است، علاوه بر کاهش هزینه‌ها، موجب افزایش تعامل میان برندها می‌شود. در کنار این مزایا، اجرای این کمپین مشترک منجر به تشویق کاربران به استفاده از خدمات مکمل می‌شود.

کمپین مشترک آچاره و تپسی‌فود که از هشتم شهریور ماه شروع شده تا پایان شهریور ۱۴۰۴ ادامه دارد. این کمپین در سه کلان‌شهر تهران، مشهد و شیراز فعال شده و هم‌اکنون در دسترس است تا فرصتی متفاوت برای کاربران ایجاد کند.

تبلیغات
تبلیغات

نظرات