خرید شارژ همراه اول برای دیگران

شنبه ۸ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵
مطالعه 4 دقیقه
کاور مطلب شارژ همراه اول برای دیگران
اگر می‌خواهید از مراحل خرید شارژ همراه اول برای دیگری مطلع شوید، در این مقاله روش‌هایی چون اپلیکیشن همراه من و کد دستوری را برایتان توضیح داده‌ایم.
تبلیغات

دارندگان سیم‌کارت‌های اعتباری همراه اول از مراحل خرید شارژ به‌صورت آنلاین مطلع هستند. پیش از این در مقاله‌ای فعال‌سازی شارژ اضطراری همراه اول را برایتان توضیح داده‌ایم؛ اما ممکن است فرد دیگری از شما درخواست کند که برایش شارژ عادی همراه اول بخرید. روش‌های خرید شارژ همراه اول برای دیگران هم تقریباً مانند خریدن شارژ برای خودتان است. در این مقاله مراحل مختلف آن را برایتان توضیح داده‌ایم.

خرید شارژ همراه اول برای دیگران

شما به روش‌های مختلفی می‌توانید برای خودتان یا دیگران شارژ همراه اول خریداری کنید. یک روش خرید شارژ از طریق سایت است.

ابتدا به سایت همراه اول مراجعه کنید و از قسمت صورت‌حساب، شارژ، خرید شارژ را انتخاب کنید. در صفحه‌ی جدید شماره موبایلی را که می‌خواهید برایش شارژ بخرید وارد و مبلغ شارژ موردنظرتان را انتخاب کنید.

خرید شارژ همراه اول

در مرحله‌ی بعد باید نوع شارژ را از میان شارژ معمولی، شارژ شگفت‌انگیز و بسته‌های جوانان و بانوان انتخاب کنید. میزان پرداخت و شارژ دریافتی در هر بخش نمایش داده می‌شود. مرحله سوم پرداخت است که با انتخاب یکی از درگاه‌های موجود می‌توانید شارژ بخرید.

خرید شارژ همراه اول
خرید شارژ همراه اول

اگر هم نیاز دارید که خرید شارژ برای دیگری را پیگیری کنید، از طریق همین سایت می‌توانید این کار را انجام دهید. برای این کار در صفحه‌ی خرید شارژ روی گزینه‌ی پیگیری خرید شارژ کلیک کنید و پس از وارد کردن شماره موبایل و شماره پیگیری خرید، از وضعیت خرید شارژ مطلع شوید.

پیگیری خرید شارژ همراه اول

شما همچنین می‌توانید با استفاده از کد دستوری برای خود یا دیگران شارژ همراه اول بخرید. در این روش ابتدا کد دستوری #1* را شماره‌گیری کنید. سپس با انتخاب گزینه ۱ وارد مراحل خرید شارژ شوید و برای شماره موبایل موردنظرتان شارژ خریداری کنید.

همچنین می‌توانید از ابتدا با کد دستوری #1*1*1* شارژ خریداری کنید. با شماره‌گیری این کد دستوری ابتدا باید مبلغ موردنظرتان را انتخاب یا آن را وارد کنید سپس شماره تلفن موردنظر را وارد کرده و شارژ خریداری کنید.

خرید شارژ همراه اول با کد دستوری
خرید شارژ همراه اول با کد دستوری

با همین کد دستوری همچنین می‌توانید در صورت نیاز برای خودتان یا دیگری بسته اینترنت بخرید. اگر نیاز دارید اینترنت همراه را استعلام کنید هم کد استعلام اینترنت همراه اول را قبلاً در مقاله‌ای برایتان توضیح داده‌ایم.

روش سوم خرید شارژ از طریق سایت و اپلیکیشن همراه من است. ابتدا وارد سایت همراه من یا اپلیکیشن آن شوید. در صفحه‌ی اول گزینه صورت‌حساب من را باز کنید و گزینه خرید شارژ را انتخاب کنید. در این قسمت می‌توانید شماره موبایل همراه اول مورد نظرتان را وارد و میزان شارژ را انتخاب کنید. سپس با کلیک روی گزینه خرید شارژ، برای خودتان یا دیگری شارژ بخرید.

خرید شارژ همراه اول از همراه من

سوالات متداول زومیت

  • چطور می‌توانیم برای دیگری شارژ همراه اول بخریم؟

    شارژ همراه اول را می‌توانید از طریق اپلیکیشن و سایت همراه من، سایت همراه اول و کد دستوری #1* برای دیگری خریداری کنید.

  • آیا می‌توانم خرید شارژ همراه اول را پیگیری کنم؟

    بله، هنگام خرید شارژ همراه اول یک کد پیگیری به شما داده می‌شود. شما می‌توانید با مراجعه به سایت همراه اول، انتخاب گزینه خرید شارژ از قسمت «صورت‌حساب، شارژ»، گزینه پیگیری خرید شارژ را انتخاب کنید و پس از وارد کردن شماره موبایلی که برایش شارژ خریده‌اید و شماره پیگیری، خرید شارژ را پیگیری کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات