کد استعلام اینترنت همراه اول

چهارشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵
مطالعه 3 دقیقه
کاور کد استعلام همراه اول
استعلام اینترنت همراه اول به‌سادگی و با کمک کد دستوری #100* انجام می‌شود. همچنین می‌توانید از اپلیکیشن همراه من استفاده کنید.
تبلیغات

خیلی وقت‌ها بدون اینکه متوجه باشیم ساعت‌ها از اینترنت همراه استفاده می‌کنیم و نتیجه آن را در زود تمام شدن بسته‌های اینترنت یا قبض سنگین آخر ماه می‌بینیم. برای مدیریت مصرف اینترنت بهتر است که در بازه‌های زمانی مختلف میزان مصرف خود را بدانیم.

پیش از این چگونگی استفاده از کد استعلام اینترنت ایرانسل را برایتان توضیح دادیم. در این مقاله راه‌هایی را که مانده اینترنت همراه اول را به اطلاع شما می‌رسانند معرفی می‌کنیم.

استعلام مانده اینترنت همراه اول با کد دستوری

همراه اول بسیاری از خدماتش را از طریق کد دستوری ارائه می‌دهد. مثلاً شما می‌توانید برای استفاده از کد دایورت همراه اول برای انتقال تماس استفاده کنید. همچنین برای لغو آهنگ پیشواز همراه اول و روش‌های فعال‌سازی اینترنت رایگان همراه اول هم کد دستوری تعریف شده است. خرید بسته‌های اینترنت یا مکالمه و همچنین پرداخت قبض یا شارژ هم با کد دستوری ممکن است. با استفاده از کد دستوری، دیگر شما نیازی به دسترسی به اینترنت یا داشتن اعتبار ندارید و خدمات به راحتی در اختیارتان قرار می‌گیرند.

برای استعلام مانده اینترنت همراه اول از طریق کد دستوری می‌توانید از کد #100* استفاده کنید. پس از شماره‌گیری آن گزینه اول یعنی اینترنت را انتخاب کنید و در مرحله بعد شماره مربوط به استعلام را وارد کنید. پس از ارسال درخواست شما، پیامی برایتان نمایش داده می‌شود که به شما می‌گوید نتیجه درخواستتان از طریق پیامک به اطلاعتان می‌رسد.

استعلام اینترنت همراه اول
استعلام اینترنت همراه اول

در پیامکی که دریافت می‌کنید تمام اطلاعات بسته‌ی اینترنت‌تان، به همراه حجم باقی مانده آن را می‌توانید ببینید. همچنین اطلاعات بسته‌ی رزروی شما هم نوشته می‌شود.

پیامک همراه اول میزان مصرف بسته اینترنت

البته مشترکانی که از خطوط اعتباری همراه اول استفاده می‌کنند باید از کدهای دستوری #10*121* و #11*140* استفاده کنند. پس از شماره‌گیری هر کدام از این کدها، ادامه مسیر را مانند آنچه که پیش از این گفتیم ادامه دهند تا پیامک مانده اینترنت برایشان ارسال شود.

مشترکان اعتباری همچنین می‌توانند با تلفن گویای ۴۴۴ تماس بگیرند و درباره‌ی مانده اینترنت همراه اول خود بپرسند.

علاوه‌براین می‌توانید از طریق اپلیکیشن و سایت همراه من هم اطلاعات مصرف اینترنت خود را داشته باشید. ابتدا با این آدرس وارد سایت همراه اول شوید. در صفحه‌ی اول سمت چپ حجم کل اینترنت شما و میزان حجم باقی‌مانده را مشاهده می‌کنید. در همین بخش می‌توانید میزان امتیازتان را برای باشگاه فیروزه‌ای ببینید. همچنین اگر بسته‌ای برای مکالمه یا پیامک داشته باشید، اطلاعات آن‌ها هم برایتان به نمایش درمی‌آید.

میزان مصرف اینترنت اپلیکیشن همراه من

در کنار مصرف شما، صورت‌حساب هم آمده است که می‌توانید آن را پرداخت کنید. با کلیک کردن روی گزینه جزئیات به شرح صورت‌حسابتان دسترسی پیدا می‌کنید و می‌توانید قبض خود را بررسی کنید.

تا اینجا سه روش برای استعلام مانده اینترنت شما در همراه اول را آموزش دادیم. از میان این روش‌ها احتمالاً وارد کردن کد دستوری ساده‌تر باشد. به طور کلی کدهای دستوری ویژگی‌های مهمی هستند که با آن بسیاری از خدمات در دسترس ما قرار دارند. در این مقاله سری دیگری از کدهای مربوط به همراه اول را برایتان شرح دادیم. اگر می‌خواهید در مورد کدهای دیگر موبایل مثل کد های مخفی گوشی‌ های موبایل بدانید پیش از این در مقاله‌ای آن را توضیح داده‌ایم. این کدها کارکردهای متنوعی دارند و از تست سخت‌افزاری تا ارائه اطلاعات مربوط به آنتن‌دهی را انجام می‌دهند.

سوالات متداول زومیت

  • روش‌های استعلام اینترنت همراه اول چیست؟

    برای استعلام مانده اینترنت همراه اول می‌توانید هم از کد دستوری کد #100* و هم از اپلیکیشن‌ و سایت همراه من استفاده کنید.

  • استعلام مانده اینترنت همراه اول برای مشترکان اعتباری متفاوت است؟

    مشترکان اعتباری باید کدهای دستوری #10*121* و #11*140* را وارد کنند اما آن‌ها هم می‌توانند از اپلیکیشن همراه من استفاده کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات