کمک ازکی وکاربرانش به مردم خوی با انتخاب نسخه الکترونیکی بیمه‌نامه

سه‌شنبه ۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۱
مطالعه 2 دقیقه
زلزله خوی
ازکی به ازای هر کمکی از سوی کاربرانش به مردم خوی، به اندازه همان مبلغ کمک می‌کند.
تبلیغات

مجموعه ازکی طرحی تعریف کرده که بر اساس آن با مشارکت کاربران و انتخاب نسخه الکترونیکی بیمه‌نامه، در بازه زمانی طولانی‌تری به مردم خوی کمک‌رسانی کند. مبالغ جمع‌آوری شده و نوع مصرف آن‌ها به طور شفاف در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

کاربران ازکی می‌توانند در زمان خرید و یا تمدید بیمه‌نامه شخص ثالث خود پس از وارد کردن مشخصات و انتخاب بیمه مورد نظر خود، در صفحه «نحوه ارسال بیمه‌نامه» گزینه به نسخه چاپی نیاز ندارم را انتخاب کنند.

کمک ازکی به مردم خوی

پس از انتخاب گزینه فوق، صفحه جدیدی در پایین همان صفحه با عنوان «انتقال هدیه» باز می‌شود. در توضیح این صفحه نوشته شده: «می‌توانید این مبلغ را برای خرید بعدی به کیف پول خود اضافه کنید یا به زلزله‌زدگان خوی از طریق موسسه خیریه نیکان کمک کنید. به ازای هر کمک از سوی کاربران، ازکی نیز به همان اندازه کمک مالی انجام خواهد داد.»

کمک ازکی به مردم خوی

کاربران ازکی با انتخاب گزینه «کمک مبلغ به زلزله‌زدگان خوی» می‌توانند هزینه ۳۰ هزار تومان نسخه چاپی را برای کمک به زلزله‌زدگان خوی اختصاص دهند. این مبلغ از طریق «موسسه خیریه نیکان» برای کمک به زلزله‌دگان خوی صرف خواهد شد.

ازکی به ازای هر کمکی که از سوی کاربران به مردم خوی می‌شود، به اندازه همان مبلغ مشارکت خواهد کرد. مبلغ اهدا شده در اسفندماه تجمیع و طی یک پروسه شفاف به خیریه نیکان انتقال داده خواهد شد که صرفا برای کمک به مردم زلزله زده خوی استفاده خواهد شد. ازکی خود را متعهد می‌داند که اطلاع‌رسانی‌های بعدی در این زمینه را به طور شفاف به اطلاع کاربرانش برساند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات