اسنپ دکتر با تجهیز یک مرکز واکسیناسیون، ۱۰۰ هزار نفر را واکسینه می‌کند

دوشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
اسنپ‌دکتر با تأمین تیم پزشکی و تجهیزات لازم، مرکز واکسیناسیونی در فرهنگسرای بهمن آماده‌سازی کرد.
تبلیغات

اسنپ‌دکتر با هدف سرعت بخشیدن به روند واکسیناسیون سراسری کرونا، یک تیم پزشکی و تجهیزات لازم را در فرهنگسرای بهمن تجهیز و آماده‌سازی کرد. این مرکز عصر روز گذشته (۱۱ مهرماه) با حضور رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران افتتاح شد. اسنپ می‌گوید تجهیز این مرکز واکسیناسیون را در راستای مسئولیت اجتماعی خود و با همکاری شهرداری تهران و وزارت بهداشت انجام داده است. هدف اسنپ‌دکتر در این طرح، واکسینه کردن ۱۰۰ هزار نفر از مردم ساکن در مناطق ۱۶ و ۱۹ شهرداری تهران است که جزو مناطق پرجمعیت شهر تهران محسوب می‌شود.

به گفته‌ی روابط عمومی اسنپ‌دکتر، واکسن‌ها توسط دانشگاه علوم پزشکی ایران در اختیار اسنپ‌دکتر قرار گرفته و اسنپ‌دکتر تیم پزشکی واکسیناسیون شامل پرستاران مسئول واکسیناسیون، آمبولانس و ارائه‌ی مشاوره پزشکی از سوی متخصصان داخلی را تأمین کرده است.

محمد خلج، مدیر عامل اسنپ‌، در این مراسم با اشاره به اینکه کسب‌وکارهای آنلاین قادر به کمک در زمان وقوع بحران‌ها و مسائلی همچون کرونا هستند، گفت:

با توجه به اینکه در دوران همه‌گیری کرونا و قرنطینه، مردم امکان دریافت خرید و دریافت خدمات حضوری را نداشتند، این شرکت‌های اینترنتی بودند که کمک کردند تا بدنه‌ی سنتی کسب‌وکارها دوام داشته باشند. حوزه‎‌ی سلامت جزو بخش‌هایی بود که با همه‌گیری کرونا نقش خدمات آنلاین در آن پر‌رنگ شد. شاید پیش از این کسی فکر نمی‌کرد بتواند این خدمات را به‌صورت آنلاین دریافت کند. اما همین شرایط سبب شد تا ثابت شود که کسب‌وکارهای آنلاین حرفی برای گفتن دارند و می‌توانند باری از دوش جامعه بردارند و کمک کار مردم باشند.

گلرخ داوران، هم‌بنیان‌گذار و مدیرعامل اسنپ‌‌دکتر نیز اذعان کرد که این پلتفرم در دوران کرونا به ۱۶۰ هزار نفر مشاوره‌ی تخصصی کرونا داده است و تا پیک پنجم کرونا موفق به ارائه‌ی روزی دو هزار مشاوره‌ی کرونا شد. به‌علاوه ۳۰ هزار نفر از‌ طریق اسنپ‌‌دکتر خدمات پزشکی در منزل دریافت کردند. داوران همچنین به نقش پراهمیت تهیه آنلاین دارو و ارسال از سمت اسنپ دکتر برای بیماران به‌خصوص بیماران مبتلا به کرونا، در جلوگیری از گسترش کرونا اشاره کرد.

واکسیناسیون کرونا در فرهنگسرای بهمن از امروز (۱۲ مهرماه) آغاز شد و تا پایان ماه جاری ادامه خواهد یافت. عموم مردم می‌توانند در تمامی روزهای هفته از ساعت ۹ تا ۱۵ با مراجعه به سالن شهید آوینی فرهنگسرای بهمن واکسن کرونا دریافت کنند. افرادی که دوز اول واکسن سینوفارم را دریافت کرده‌اند هم برای دریافت دوز دوم واکسن خود می‌توانند به فرهنگسرای بهمن مراجعه کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات