حضور دیجی کالا، گلدیران، صنایع غذایی رشد و چارگون در پنجمین آزمون استخدام بخش خصوصی

یک‌شنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵
مطالعه 3 دقیقه
شرکت‌های دیجی‌کالا، گلدیران، صنایع غذایی رشد و چارگون همگام با بیش از ۴۰۰۰ شرکت خصوصی دیگر، از ۱۹ تیرماه اقدام به جذب سراسری نیروی انسانی از طریق آزمون استخدام کرده‌اند.
تبلیغات

طی چند سال اخیر، شرکت‌های بخش خصوصی کشور اقدام به برگزاری آزمون استخدام برای جذب نیروی کار کرده‌اند. در پنجمین آزمون استخدام بخش خصوصی ۴۳۰۰ سازمان و شرکت حضور یافته‌اند. ثبت‌نام متقاضیان از ۱۹ تیرماه آغاز شده است و تا دوم مرداد ادامه خواهد داشت. داوطلبان می‌توانند پس از مطالعه دفترچه راهنمای شغلی در وبگاه رسمی «آزمون استخدام بخش خصوصی» به نشانی inre.ir یا حضور در دفاتر پیشخوان دولت در سراسر کشور برای شرکت در این آزمون ثبت‌نام کنند و بر اساس پیشینه تحصیلی و سوابق کاری خود، شغل مورد نظر را انتخاب و همچنین شرکت‌های مرتبط، استان‌های متقاضی و متوسط حقوق دریافتی شغل‌ها را بررسی کنند.

به گزارش روابط عمومی دیجی‌کالا، هدف از ارزیابی دانش نظری و مهارت عملی متقاضیان استخدام توسط آزمون استخدام بخش خصوصی، افزایش بهره‌وری و بهبود عملکرد شرکت‌ها است. در همین راستا، اخیرا شرکت‌های دیجی‌کالا، گلدیران، صنایع غذایی رشد و چارگون به جذب نیرو از طریق پنجمین دوره آزمون استخدام بخش خصوصی پیوسته‌اند. روابط عمومی دیجی‌کالا در مورد اهمیت سرمایه انسانی در مجموعه خود تصریح می‌کند:

مفهوم سرمایه انسانی در دیجی‌کالا نشان‌دهنده اهمیت تک‌تک افراد به‌عنوان منابع انسانی در جهت رشد و توسعه کشور است. دیجی‌کالا امیدوار است با همکاری با آزمون استخدام بخش خصوصی در بهبود وضعیت اشتغال و کمک به یافتن شغل مناسب برای علاقه‌مندان و متقاضیان کار در گروه دیجی‌کالا به‌عنوان یک سازمان به‌روز و پر از ظرفیت یادگیری سهیم باشد. شرکت دیجی‌کالا در سال ۱۳۸۵ پا به عرصه فعالیت در صنعت تجارت الکترونیک گذاشت و با استفاده از فناوری در راستای توانمندسازی کسب‌وکارهای ایرانی و کمک به گذار آن‌ها به اقتصاد دیجیتال گام برداشت تا در روند دستیابی این کسب‌وکارها به بازار ایران و خاورمیانه به آن‌ها یاری رساند. در حال حاضر ۱۵۰ هزار کسب‌وکار فروشنده، ۴٫۵ میلیون تنوع کالایی و ۳۰ میلیون بازدید ماهانه سهم دیجی‌کالا از بازار تجارت الکترونیک است.

۸۵۰۰ متخصص در دیجی‌کالا در زمینه‌های مختلف از تکنولوژی گرفته تا حقوقی و عملیات مشغول به فعالیت هستند و علاوه بر این، ۴۰۰ هزار نفر به‌صورت غیر مستقیم از طریق دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

شرکت صنایع گلدیران نیز اکنون ۲۸۰۰ متخصص را در دل خود جای داده است و قصد دارد در سال جاری از طریق بستر آزمون استخدام بخش خصوصی، سرمایه انسانی خود را توسعه بدهد. بر همین اساس، در آزمون شغلی جدید بخش خصوصی، ۲۲۰ عنوان شغلی توسط هلدینگ گلدیران پیش‌بینی ‌شده است تا داوطلبان بر اساس تخصص، شایستگی، علاقه یا رشته دانشگاهی خود در آزمون شرکت کنند.

دیگر شرکت حضوریافته در آزمون استخدام بخش خصوصی، «چارگون» است. چارگون فعالیت خود را از سال ۱۳۷۷ با هدف اثرگذاری و بهبود کیفیت زندگی سازمانی کسب‌وکارهای مختلف آغاز کرد و اکنون در حوزه اتوماسیون اداری، منابع انسانی، مالی، لجستیک و مدیریت فرایندها در سرتاسر ایران به ارائه راهکارهای فناوری اطلاعات مشغول است. مجموعه چارگون از ابتدای شیوع کرونا و هم‌گام با دورکار شدن تعداد زیادی از افراد، زیرساخت نرم‌افزاری و دستورالعمل‌های اجرایی مرتبط با دورکاری را در واحد منابع انسانی خود تدوین کرد. بر این اساس، اکنون بیش از ۷۰ درصد کارمندان چارگون به‌صورت دورکاری به فعالیت مشغول هستند.

شرکت گروه توسعه صنایع غذایی رشد» هم در نظر دارد در سال ۱۴۰۰ برای کارخانه خود در یزد و دفتر مرکزی‌اش در تهران اقدام به جذب نیرو کند. ازجمله فرصت‌های شغلی موجود در کارخانه این شرکت باید به واحد انبار، تولید و واحد فنی و همچنین واحد بازرگانی و مارکتینگ دفتر مرکزی اشاره کرد. گروه صنایع غذایی رشد فعالیت خود را سال ۱۳۵۸ در استان یزد آغاز کرد. برند رشد که با رسیدن به موفقیت در عرضه محصولات ماکارونی خود به سراسر کشور و کشورهای همسایه شناخته‌شده است، امروز ۱۵۰ نوع محصول در گروه‌های غذایی ماکارونی، پودر کیک، انواع دسر و آرد تولید می‌کند و بر همین اساس ۷۴ درصد بازار را در اختیار دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات