لایه رنگ‌بندی شهرها براساس محدودیت‌های کرونایی به نشان اضافه شد

چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
مسیریاب نشان با اضافه‌کردن ویژگی جدیدی، به کاربرانش نشان می‌دهد رنگ‌بندی هریک از شهرهای ایران برای سفر با خودرو ازلحاظ شیوع کرونا چگونه است.
تبلیغات

مسیریاب «نشان» لایه جدیدی به نقشه خود اضافه کرده که وضعیت هر شهر در ایران را براساس وضعیت شیوع کرونا نشان می‌دهد. براساس رنگ‌بندی شهرها، در نقشه نشان می‌توان تشخیص داد سفر با خودرو به شهرهای مختلف مشمول جریمه می‌شود یا خیر. طبق خبری که نشان دراختیار زومیت قرار داده است، وضعیت رنگ‌بندی شهرها در مسیریاب نشان براساس اطلاعیه‌های وزارت بهداشت و ستاد ملی مبارزه با کرونا به‌روزرسانی می‌شود.

نشان می‌گوید لایه جدید در یک نگاه وضعیت رنگ‌بندی تمام شهرهای ایران را به کاربرانی نمایش می‌دهد که می‌خواهند بنابه ضرورت سفر کنند. کاربران می‌توانند با باز‌کردن منو لایه‌ها در مسیریاب نشان، لایه جدید «سفر مجاز» را ببینند. با فعال‌کردن این لایه، وضعیت رنگ‌ها در شهرهای مختلف نمایش داده می‌شود تا بتوان برای سفر دقیق‌تر برنامه‌ریزی کرد.

لایه مسیریاب نشان برای وضعیت رنگ‌بندی شهرها

۲۵ اسفند، کمیته امنیتی و اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا آخرین وضعیت رنگ‌بندی شهرها را در کشور اعلام کرد. بر‌این‌اساس، ۹ شهرستان در وضعیت قرمز (بسیار پرخطر)، ۳۱ شهرستان نارنجی (پرخطر)، ۲۹۵ شهرستان زرد (خطر متوسط) و ۱۱۳ شهرستان آبی هستند. وزارت بهداشت نیز خروج خودروهای بومی از شهرستان‌های نارنجی و قرمز و ورود خودروهای غیربومی به شهرستان‌های نارنجی و قرمز را ممنوع اعلام کرد.

با‌توجه‌به احتمال تغییر وضعیت شیوع ویروس کرونا، ممکن است در طول تعطیلات نوروزی، شهرهای جدیدی در وضعیت نارنجی یا قرمز قرار گیرند. در همین زمینه، مسیریاب نشان آخرین وضعیت رنگ‌بندی شهرهای ایران را طبق اعلام منابع رسمی دراختیار کاربرانش قرار خواهد داد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات