افتتاح سایت‌های ایرانسل در روستاهای هرمزگان و یک هفته اینترنت رایگان

پنج‌شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
ایرانسل پس از احداث سایت در دو روستای محروم و دورافتاده‌ی استان هرمزگان، یک هفته اینترنت رایگان به مشترکان خود در این روستاها هدیه کرد.
تبلیغات

سایت‌های ایرانسل در دو روستای خمینی‌شهر و محمودآباد استان هرمزگان توسط وزیر ارتباطات و فناوری ‌اطلاعات افتتاح شدند. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، مراسم افتتاح رسمی پروژه‌های ارتباطی حوزه‌ی روستایی استان هرمزگان، چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ برگزار شد و به مناسبت این افتتاح، هدیه‌ی یک هفته اینترنت رایگان به مشترکان ایرانسل در این روستاها اختصاص پیدا کرد.

وزیر ارتباطات و فناوری ‌اطلاعات در این خصوص گفت:

اقدامات انجام‌شده، وظیفه‌ی مسئولان است و از این بابت منتی وجود ندارد؛ اما «عیدی» ساکنان مناطق تحت پوشش سایت‌های جدید، استفاده از یک هفته اینترنت رایگان است.

محمدجواد آذری جهرمی در این مراسم، ایرانسل را پرچم‌دار توسعه‌ی ارتباطات روستایی در هرمزگان خواند و از تحول بزرگ ارتباطی ایجادشده توسط ایرانسل در منطقه بشاگرد تقدیر کرد. به ‌گفته‌ی جهرمی، شاخص توسعه‌ی ارتباطات روستایی هرمزگان طی ۶ ماه، از ۶۰ به ۸۶ درصد افزایش یافته است.

۲۴ خردادماه، ایرانسل از دسترسی ۱۰۳۴ روستا به شبکه ملی اطلاعات رونمایی کرده بود. روز گذشته نخستین سایت 5G استان هرمزگان توسط ایرانسل در جزیره‌ی کیش افتتاح شد. به نقل از ایرانسل و براساس آخرین گزارش رسمی «طرح توسعه زیرساخت خدمات الکترونیکی روستایی» که وزیر ارتباطات منتشر کرده، پوشش شبکه‌ی اینترنت پرسرعت همراه ایرانسل (3G و 4G) در روستاها، نزدیک به سه برابر دیگر اپراتورها است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات