ایرانسل اسفندماه در مشهد، کیش و شیراز سایت 5G راه‌اندازی می‌کند

دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
ایرانسل فردا در بوستان آب‌و‌آتش تهران سایت 5G را برای استفاده‌ی عمومی راه‌اندازی می‌کند. هدف بعدی ایرانسل، تأسیس سایت 5G در مشهد و کیش و شیراز در اسفندماه است.
تبلیغات

معاون فنی ایرانسل امروز در نمایشگاه اینترنت اشیاء اعلام کرد فردا در محل بوستان آب‌و‌آتش چهارمین سایت 5G ایرانسل رونمایی می‌شود. به‌گزارش زومیت، این سایت برای استفاده‌ی عمومی از اینترنت نسل پنجم ارتباطات در‌دسترس شهروندان تهرانی قرار دارد. درواقع، استفاده از اینترنت 5G ایرانسل برای دارندگان گوشی تلفن‌همراه‌با قابلیت پشتیبانی 5G از فردا در بوستان آب‌و‌آتش آزاد است.

اول مرداد سال جاری، ایرانسل به‌عنوان اولین اپراتور نخستین سایت 5G ایران را در محل پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات تهران راه‌اندازی کند. کمی بعد، سایت‌های بعدی ایرانسل در ساختمان اصلی شرکت ایرانسل و مرکز تحقیقات مخابرات و در دانشگاه تربیت‌مدرس راه‌اندازی شدند که بیشتر جنبه‌ی تحقیقاتی داشتند.

ایرانسل امروز به زومیت گفت سایت چهارم این شرکت فردا، ۲۸ بهمن، در نمایشگاه اینترنت اشیاء واقع در نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران و ازطریق ارتباط زنده‌ی ویدئویی با بوستان آب‌و‌آتش افتتاح می‌شود.

وزیر ارتباطات هم در توییتی، از افتتاح این سایت با حضور خود در نمایشگاه فردا خبر داده است. تا پیش از پایان سال، ایرانسل قرار است سایت‌های 5G را در مشهد و کیش و شیراز نیز راه‌اندازی کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات