تخفیفان بخشی از مبلغ خرید در فروشگاه‌های زنجیره‌ای را به مشتری بازمی‌گرداند

شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
کاربران تخفیفان به‌زودی می‌توانند با خرید از فروشگاه‌های زنجیره‌ای کشور، بخشی از مبلغ پرداختی را به کارت بانکی خود بازگردانند.
تبلیغات

تخفیفان، سرویس فروش گروهی که سال پیش با نت‌برگ ادغام شد، امروز با فروشگاه زنجیره‌ای رفاه قرارداد همکاری امضا کرد. امضای این قرارداد آغاز همکاری تخفیفان با فروشگاه‌های زنجیره‌ای کشور است که با راه‌اندازی سرویس بازگشت وجه نقد تخفیفان مقارن شده و به کاربران این پلتفرم اجازه می‌دهد با خرید از فروشگاه‌های فیزیکی، بخشی از مبلغ پرداختی را به کارت بانکی‌ خود بازگردانند.

قرارداد تخفیفان با فروشگاه های زنجیره ای

به گزارش روابط عمومی تخفیفان، این شرکت در نظر دارد با راه‌اندازی سرویس جدید طی دو هفته‌ی آینده، راه کاربران را برای خرید با تخفیف از فروشگاه‌های فیزیکی هموار کند. تخفیفان سال پیش سرویس «پولتو» را ارائه کرد که سامانه‌ای برای بازگشت درصدی از مبلغ پرداختی خرید اینترنتی است. به‌گفته‌ی نازنین دانشور، بنیان‌گذار و مدیرعامل تخفیفان، این شرکت در نظر دارد خدمات خود را در دسته‌های جدید گسترش دهد تا نقش بیشتری در زندگی روزانه مشتریان داشته باشد.

دانشور اضافه می‌کند: «هم‌زمان با این سرویس جدید برای مشتریان، سرویس‌های جدیدی مبتنی بر هوش مصنوعی برای شرکای تجاری‌مان به پلتفرم تخفیفان اضافه می‌شود که نقش خیلی پررنگی در آینده‌ی محصولات ما خواهد داشت. رویکرد ما در تخفیفان این است که بتوانیم در هر خرید برای مشتریان و شرکای تجاری‌مان ارزش پایدار ایجاد کنیم.»

سرویس جدید تخفیفان رایگان است و مشتری فقط باید کارت‌های بانکی که با آن‌ها خرید روزانه انجام می‌دهد، در تخفیفان ثبت کند تا مبلغ همان زمان یا نهایتا تا ۲۴ ساعت بعد، به‌صورت اعتبار در کیف پول وی در تخفیفان واریز شود. درنتیجه، نحوه‌ی خرید کردن تغییری نمی‌کند و تنها نیاز به ثبت ‌نام کاربر در تخفیفان یا به‌روزرسانی برنامه است. البته تخفیفان می‌گوید لازم است در زمان پرداخت سبد خرید، خود را مشتری تخفیفان معرفی کنید.

سرویس جدید تخفیفان با همکاری شبکه بانکی کشور و در قالب شبکه پرداخت کشور صورت می‌گیرد. مبلغ واریزی، بسته به نوع خرید در فروشگاه‌های مختلف و دسته‌‌های مختلف، متفاوت خواهد بود؛ اما تخفیفان ادعا می‌کند که مقدار وجه بازگشتی بدون توجه به مبلغ پرداختی محاسبه می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات