شاتل موبایل بسته‌ اینترنت ویژه برای دوره قرنطینه ارائه می‌کند

سه‌شنبه ۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شاتل موبایل اعلام کرد که طی مدت قرنطینه در شهرهای قرمز، بسته‌های با تخفیف برای افراد حاضر در این شهرها در نظر گرفته است.
تبلیغات

هم‌زمان با آغاز دوره قرنطینه به دلیل اوج‌گیری دوباره شیوع کرونا، شاتل موبایل با هدف تسهیل و کاهش هزینه دورکاری افراد و استفاده از اینترنت برای سرگرمی و دسترسی به اطلاعات در زمانی‌که بیشتر اوقات خود را در خانه سپری می‌کنیم، طرح تازه‌ای ارائه کرده است. در این طرح که تا ۱۵ آذر ۱۳۹۹ و پایان محدودیت‌های قرنطینه ادامه خواهد داشت، بسته‌های جدید اینترنت 3G و 4G با قیمت‌های ویژه دراختیار مشترکین جدید و قدیمی سیم‌کارت‌های شاتل موبایل قرار می‌گیرد.

این طرح که «بسته آغازین در خانه بمانیم» نام دارد، بدون افزایش قیمت، ترافیک اینترنت بیشتری دراختیار مشترکین جدید سیم‌کارت‌ها قرار می‌دهد. علاوه بر بسته آغازین برای خرید سیم‌کارت هوشمند، ۴ بسته افزایشی اینترنت ویژه دوران قرنطینه از سوی این اپراتور ارائه شده است که همه مشترکین قدیمی و جدید سیم‌کارت‌های شاتل موبایل می‌توانند این بسته‌ها را در دوران قرنطینه، با قیمت‌هایی نازل‌تر از حالت عادی خریداری کنند.

شاتل موبایل پیش از این نیز فعالیت‌های گوناگونی در جهت توسعه خدمات غیر حضوری و ارتباطی برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا انجام داده است؛ اهدای چند نوبت بسته اینترنت برای معلمان و اساتید داشگاه، توسعه زیرساخت ثبت ‌نام اینترنتی و تلفنی سیم‌کارت جهت حفظ سلامت افراد و جلوگیری از حضور متقاضیان در مراکز تجمع، عرضه سیم‌کارت سازمانی ویژه دورکاری با قابلیت ایجاد سریع و مقرون‌به‌صرفه کانال ارتباطی امن و اختصاصی بر مبنای راهکار APN-VPN به‌همراه قابلیت عرضه IP معتبر و یکتا روی سیم‌کارت، از جمله این اقدامات هستند.

شاتل موبایل، اپراتور نسل جدید تلفن همراه‌با پوشش 3G و 4G/LTE در سراسر کشور با پیش‌شماره ۰۹۹۸ و کد یک است و برای نخستین بار در ایران، فناوری نوآورانه سیم‌کارت هوشمند را به بازار ارتباطی کشور معرفی کرده که بر اساس آن، سیم‌کارت هوشمند شاتل موبایل با تحلیل آنتن‌های موجود در محدوده محل حضور مشترک، بهترین آنتن و پوشش شبکه را به‌طور خودکار برای وی انتخاب می‌کند.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این اپراتور، انتخاب شماره و خرید سیم‌کارت، می‌توانند به وب‌سایت shatelmobile.ir مراجعه کنند یا ازطریق شماره 09981000000 با کارشناسان فروش شاتل موبایل در ارتباط باشند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات