شاتل موبایل ۱۲۰ گیگابایت اینترنت همراه به استادان دانشگاه هدیه داد

شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۰
مطالعه 1 دقیقه
شاتل موبایل اعلام کرده که به‌دلیل استمرار شیوع ویروس کرونا و برگزاری کلاس دانشگاه‌ها و مدرسه‌ها به‌صورت غیرحضوری، ۱۲۰ گیگابایت اینترنت همراه به استادان دانشگاه هدیه داده است.
تبلیغات

شاتل‌موبایل اعلام کرد باتوجه‌به ضرورت فعالیت غیرحضوری دانشگاه‌ها و آموزش از‌راه‌دور، این اپراتور به‌منظور سهولت این امر و ارائه‌ی محتوای آموزشی، بسته‌ی اینترنت هدیه ۱۲۰ گیگابایتی را برای آن دسته از استادان دانشگاه فعال کرد که مشترک این اپراتور هستند.

پیش‌از‌این نیز، شاتل موبایل فعالیت‌های گوناگونی برای  خدمات غیرحضوری و ارتباطی به‌منظور پیشگیری از شیوع بیماری انجام داده بود. برخی از این اقدام‌ها عبارت‌اند از: فعال‌سازی چند نوبت بسته‌ی اینترنت برای معلمان، توسعه‌ی زیرساخت ثبت‌نام اینترنتی و تلفنی سیم‌کارت برای حفظ سلامت افراد و جلوگیری از حضور متقاضیان در مراکز تجمع، عرضه‌ی سیم‌کارت سازمانی ویژه دورکاری با قابلیت ایجاد سریع و مقرون‌به‌صرفه کانال ارتباطی امن و اختصاصی برمبنای راهکار APN-VPN شاتل موبایل به‌همراه قابلیت عرضه‌ی IP معتبر و یکتا روی سیم‌کارت.

تمامی استادان دانشگاه که مشترک شاتل موبایل هستند و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات آنان را به این اپراتور معرفی کرده است، می‌توانند از این بسته هدیه استفاده کنند. علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره‌ی شبکه‌ی تلفن‌همراه شاتل موبایل، انتخاب شماره و خرید سیم‌کارت هوشمند شاتل موبایل با پوشش سراسری 3G و 4G با پیش‌شماره‌ی ۰۹۹۸ و کد یک، می‌توانند به وب‌سایت شاتل‌موبایل مراجعه کنند یا ازطریق شماره‌ی ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰، ۲۴ ساعته با کارشناسان فروش شاتل موبایل در ارتباط باشند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات