ایرانسل به‌عنوان برترین شرکت ارائه‌دهنده اینترنت ‌بی‌سیم ثابت انتخاب شد

چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، ایرانسل را به‌عنوان برترین شرکت اینترنت ‌بی‌سیم ثابت در کسب رضایت کاربران معرفی کرد.
تبلیغات

نتایج نظرسنجی رسمی وب‌سایت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری) در شش‌ماهه‌ی نخست سال ۹۹، نشان می‌دهد که شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل موفق شده است با کسب بهترین شاخص در امتیازدهی رضایت کاربران، رتبه‌ی نخست را به خود اختصاص دهد.

بر اساس این نظرسنجی، ایرانسل در رضایت کاربران، شاخص ۱۲/۵۲ و رتبه‌ی نخست را به دست آورده و شرکت ارتباطات مبین‌نت در رتبه‌ی دوم قرار گرفته است.

ایرانسل به‌عنوان گسترده‌ترین ارائه‌دهنده‌ی خدمات اینترنت پرسرعت بی‌سیم نسل ۴ و ۴٫۵ ثابت (TD-LTE)، فعالیت خود را مردادماه ۱۳۹۵ به‌صورت رسمی و تجاری راه‌اندازی کرد. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، اینترنت نسل ۴ و ۴٫۵ ثابت یا TD-LTE، آخرین نسل اینترنت ثابت است و بهترین گزینه‌ی بی‌سیم برای تأمین اینترنت سازمان‌ها، مؤسسه‌ها، شرکت‌های تجاری و منازل مسکونی به شمار می‌رود. این سرویس در مقایسه با سایر سرویس‌های اینترنت ثابت از جمله Dial-up، ADSL و WiMAX تجربه‌ی سرعت بسیار بالاتری برای کاربر به ارمغان می‌آورد و محدودیت‌هایی مانند فناوری قدیمی، محدودیت مکانی و عدم امکان جابجایی مودم، نیاز به استفاده از خط تلفن و لزوم وجود ظرفیت خالی در مرکز مخابرات منطقه را برطرف کرده و از پایداری بالایی در آپلود و دانلود برخوردار است.

کاربران اینترنت پرسرعت بی‌سیم ثابت (TD-LTE)، اینترنت پرسرعت ثابت (X-DSL) و اینترنت ماهواره‌ای می‌توانند ازطریق «سامانه‌ی ارزیابی میزان رضایت‌مندی کاربران حوزه‌ی سرویس‌های فناوری اطلاعات» در وب‌سایت رسمی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به نشانی itmon.cra.ir/Satisfaction میزان رضایت خود را از شرکت خدمت‌دهنده ثبت کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات