نماد معاملاتی همراه اول و مخابرات در بورس بازگشایی شد

دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
با اعلام شرکت مدیریت فناوری بورس تهران، نماد معاملاتی شرکت مخابرات و همراه اول باتوجه‌به رفع تعلیقشان، آماده‌ی انجام معامله هستند.
تبلیغات

نماد معاملاتی شرکت مخابرات ایران (اخابر) از ۴ تیر سال جاری به‌دلیل ابهام موجود در مصوبه‌ی افزایش حق اشتراک تلفن ثابت تعلیق شده بود. در همین زمینه، سازمان بورس در اطلاعیه‌ای اعلام کرده بود که کمیسیون تنظیم مقررات موضوع افزایش حق اشتراک تلفن ثابت را تأیید نکرده است؛ موضوعی که پیش‌ازاین مجمع شرکت مخابرات ایران نیز تصویب کرده بود. همچنین، نماینده‌ی دولت در مجمع شرکت مخابرات این مصوبه را امضا نکرده است؛ به‌همین‌دلیل، اعلام شده بود که به سهام‌داران شرکت مخابرات در بورس، باید به آثار مالی این موضوع توجه کنند.

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تغییر بسته‌های همراه اول را نیز مغایر با مصوبات کمیسیون این سازمان اعلام کرده بود و در نامه‌ای به رئیس سازمان بورس، بررسی دقیق‌تر صورت‌های مالی این اپراتور را خواستار شد. به‌دنبال اعلام این خبر، نماد معاملاتی همراه اول دیروز ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ به‌‌دلیل ناهمخوانی درآمدهای اعلامی آن با درآمدهای عملیاتی تا شهریور به سرنوشت مشترک نماد معاملاتی مخابرات دچار شد. بااین‌حال، امروز، ۲۰ مرداد ۱۳۹۹، هر دو نماد معاملاتی همراه اول و مخابرات مجددا در بورس بازگشایی شدند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات