نماد معاملاتی همراه اول در بورس تعلیق شد

یک‌شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۱
مطالعه 1 دقیقه
با ارسال نامه‌ی رگولاتوری برای رئیس سازمان بورس مبنی بر اینکه درآمدهای اعلامی همراه اول با درآمدهای عملیاتی این شرکت مطابقت ندارد، نماد معاملاتی همراه موقتا تعلیق شد.
تبلیغات

به استناد به اطلاعیه‌ای که در کدال سازمان بورس منتشر شده، نماد معاملاتی همراه اول (همراه۱) تا ابتدای شهریور ماه تعلیق شده است.

روز چهارشنبه، ۱۵ مردادماه، رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در واکنش به توضیحات مدیرعامل همراه اول، با اعلام اینکه درآمدهای عملیاتی همراه اول با درآمدهای اعلامی مطابقت ندارد، خواستار بررسی دقیق‌تر صورت‌های مالی این اپراتور شد. حسین فلاح جوشقانی، رئیس سازمان تنظیم مقررات، تغییر بسته‌های همراه اول را مغایر با مصوبات کمیسیون این سازمان اعلام کرده بود.

مهدی اخوان بهابادی، مدیرعامل همراه اول پس از بازدهی بالای ۵۰ درصدی قیمت سهام و توقف نماد همراه اول، ملزم به برگزاری کنفرانس اطلاع‌رسانی به‌منظور شفاف‌سازی شد. اخوان درارتباط با افزایش قیمت بسته‌های اینترنت اعلام کرد که افزایش تعرفه‌ای در قیمت اینترنت تلفن همراه رخ نداده و بر این اساس، تخلفی هم انجام نپذیرفته است.

این اظهارات بلافاصله با واکنش رئیس رگولاتوری روبرو شد که پیش از این نیز بارها اعلام کرده بود تعرفه‌ی اینترنت همراه اول و ایرانسل طی ماه اخیر افزایش یافته و دو اپراتور دست به تخطی از مقررات سازمان تنظیم مقررات زده‌اند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات