دیجی کالا در استارتاپ کمدا سرمایه‌گذاری کرد

شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۵
مطالعه 1 دقیقه
دیجی‌‌کالا در ادامه‌ی سرمایه‌گذاری‌های خود در استارتاپ‌های پرمخاطب با ایده‌های جذاب، در اقدامی جدید در پلتفرم کمدا سرمایه‌گذاری کرده است.
تبلیغات

کُمدا شبکه اجتماعی خرید و فروش لباس زنانه، زیورآلات دست‌ساز و اکسسوری زنانه است که از سال ۹۵ آغاز به‌کار کرد. این شبکه اجتماعی به‌گفته‌ی ثنا خالصی، بنیان‌گذار کمدا اکنون نیم میلیون نفر کاربر پیدا کرده است. حال حمید محمدی، مدیرعامل دیجی کالا، در حساب توییتر خود خبر از سرمایه‌گذاری روی کمدا داده است.

او در توییت خود نوشت:

گروه دیجی‌‌کالا در کُمدا سرمایه‌گذاری کرد. خوشحالیم کمدا به خانواده کسب‌وکارهای دیجی‌کالا اضافه شد. فیدیبو، دیجی‌استایل، دیجی‌پی، دیجی‌کالا نکست و حالا هم کمدا به امید ارزش‌آفرینی بیشتر برای کُمدا.

به‌گفته‌ی ثنا خالصی، اسمارت آپ از سرمایه‌گذاران کمدا، اکنون و با سرمایه‌گذاری دیجی‌کالا از این مجموعه خارج شده است. خالصی با تحریر متنی برای ویرگول، شبکه اجتماعی تولید محتوای فارسی، اطلاعاتی را دراین‌باره منتشر کرده و گفته است که کمدا از تابستان سال ۹۸ به‌دنبال جذب سرمایه بود. به‌گفته‌ی او: «اعداد نشان می‌داد که توسعه‌ی کسب و کار در مقیاس کشور، هزینه‌ی بیشتری از داشته هایمان دارد؛ برای همین لیست بالابلندتری از سرمایه‌گذاران تهیه شد و چندین قرار و مذاکره همزمان کلید خورد.»

درادامه خالصی گفته که مدیرعامل دیجی کالا در زمستان سال گذشته، طی دیداری با اعضای تیم کمدا، پایه‌های اولیه این سرمایه‌گذاری را چیده است. قرار است کمدا به‌شکل مستقل به فعالیت خود ادامه دهد، اطلاعات بیشتر دراین‌باره روز سه‌شنبه ازسوی دیجی‌کالا منتشر خواهد شد.

نظر شما در ارتباط با سرمایه‌گذاری جدید دیجی‌کالا چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات