تغییر سهم اینترنت بین‌الملل و داخلی در بسته‌های جدید اینترنت ایرانسل

دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۳
مطالعه 2 دقیقه
ایرانسل با حفظ بسته‌های قبلی اینترنت، بسته‌های جدیدی را ارائه داده است که سهم اینترنت بین‌الملل و داخلی آن متفاوت از قبل است.
تبلیغات

تصاویر منتشرشده‌ی کاربران در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد بسته‌های جدید اینترنت ایرانسل با سهم متفاوتی از اینترنت بین‌الملل و اینترنت داخلی ارائه شده‌اند. البته بسته‌های قبلی اینترنت ایرانسل حذف نشده‌اند و با اضافه شدن بسته‌های جدید، کاربران تنوع بیشتری برای انتخاب از میان آن‌ها دارند.  دو‌قسمتی‌شدن حجم بسته‌های اینترنت برای ترافیک داخلی و بین‌الملل موضوع جدیدی نیست اما در بسته‌های جدید ایرانسل، نسبت سهم اینترنت بین‌الملل و داخلی نسبت به قبل کم‌تر شده است. روابط عمومی ایرانسل نیز تأکید کرده است بسته‌های قبلی اینترنت حذف نشده‌اند و بسته‌های جدید با سهم متفاوتی از اینترنت داخلی و بین‌الملل ارائه شده‌اند تا تنوع انتخاب برای کاربران بیشتر شود.

ایرانسل درباره‌ی این موضوع در توییتر به یکی از کاربران توضیح داد:

تقسیم‌بندی بسته‌ها باتوجه‌به حجم، ساعت مصرف، تفکیک‌شده و نشده با قیمت‌های کاملا متفاوتی عرضه شده که بررسی قیمت‌ها با هم‌دیگه و مقایسه‌ی اون با الگوی مصرف هر کاربر می‌تونه انتخاب خوبی رو به‌همراه داشته باشه. ما نظرتون رو در این رابطه (اختصاص کمتر ترافیک به اینترنت بین‌الملل) نیز منتقل خواهیم کرد.

در توییتر کاربر دیگری به قیمت بسته‌های جدید اعتراض کرده بود که ایرانسل در پاسخ گفت:

قیمت بسته‌ها باتوجه‌به کف و سقف تعیین‌شده‌ی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و براساس الگوی مصرف مشترکان تعیین می‌شود. علاوه بر این، شما می‌تونین بسته‌های پیشنهادی ویژه خودتون رو با شماره‌گیری کد #4444* بررسی و در صورت تمایل فعال کنین.
ایرانسل

روابط عمومی ایرانسل به زومیت در این مورد گفت:

بسته‌های جدیدی به بسته‌های قبلی ایرانسل اضافه شده است و به‌عبارتی تنوع بسته‌ها بیشتر شده است. مزیت این بسته‌ها این است که مشترک می‌تواند با پیگیری حجم مصرفی داخلی و بین‌الملل کنترل دقیق‌تری روی میزان مصرف بسته داشته باشد. برای تعیین حجم بسته‌ها، محاسباتی براساس عادت مصرف مشترک انجام شده و بسته‌ها براین‌اساس شکل می‌گیرند.
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات