صباایده با خرید ۲۰ درصد از سهام فلایتیو وارد حوزه گردشگری آنلاین شد

یک‌شنبه ۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷
مطالعه 1 دقیقه
هلدینگ صباایده که بیشتر به‌دلیل سرویس آپارات و فیلیمو شناخته می‌شود، با سرمایه‌گذاری در فلایتیو، وارد حوزه‌ی گردشگری آنلاین شد. صباایده در سرمایه‌گذاری خود، مالک ۲۰ درصد از سهام فلایتیو شده است.
تبلیغات

هلدینگ صباایده، یکی از قدیمی‌ترین برند‌های استارتاپی ایران، با سرمایه‌گذاری ۲۰ درصدی در فلایتیو، یکی از سامانه‌های معتبر فروش آنلاین بلیت هواپیما و قطار و رزرو هتل‌ و یکی از دو استارتاپ بزرگ حوزه‌ی گردشگری، به‌طوررسمی وارد بازار گردشگری آنلاین شد. این برند در حوزه‌ی ویدئو و استریم و تبلیغات آنلاین فعالیت می‌کند و پلتفرم‌هایی چون فیلیمو و آپارات و آژانس تبلیغات آنلاین صباویژن زیرمجموعه‌اش هستند.

ظرفیت‌های موجود در بازار گردشگری آنلاین ایران و فاصله‌ی زیاد این حوزه از بازار آفلاین و رشد چشمگیر و ارگانیک فلایتیو از ابتدای فعالیت آن و ویژگی‌های مشترک تیم‌های مدیریتی دو برند که آن‌ها را به‌هم نزدیک‌تر می‌کند، از مهم‌ترین دلایل جدیدترین سرمایه‌گذاری صباایده است.

این سرمایه‌گذاری که با خرید ۲۰ درصد سهام فلایتیو رقم خورده، پیرو تجربه و دانش فلایتیو در صنعت گردشگری و درکنار ظرفیت‌ها و حمایت‌های گسترده‌ی تبلیغاتی صباایده، مسیر تازه‌ای در صنعت گردشگری آنلاین ایران خواهد گشود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات