اولین گردهمایی سالیانه رسپینا با معرفی محصولات جدید برگزار شد

یک‌شنبه ۱ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
اولین گردهمایی سالیانه رسپینا با محوریت ارائه‌ی دستاوردها و معرفی محصولات جدید برگزار شد.
تبلیغات

رسپینا، بزرگ‌ترین اپراتور FCP در حوزه‌ی ارائه‌ی پهنای باند اختصاصی پس از ۱۸ سال فعالیت، روز چهارشنبه ۲۷ آذرماه اولین گردهمایی سالیانه‌ی خود را در هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار کرد. هدف از این گردهمایی ارائه‌ی گزارش دستاوردهای شرکت در سالیان گذشته و معرفی محصولات جدید بود.

رسپینا

در رویداد سالیانه‌ی رسپینا جمعی از مشتریان باسابقه‌ی شرکت و تنی چند از معاونین و مدیران شرکت ارتباطات زیرساخت و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی حضور داشتند.

در ابتدای مراسم جناب آقای محمد صادقین، مدیرعامل شرکت، از میهمانان استقبال به عمل آوردند و سپس مجید محمدزاده، معاون فنی شرکت، معرفی و تاریخچه‌ای از رسپینا و گزارشی در ارتباط با دستاوردهای شرکت در حوزه‌ی ارائه‌ی اینترنت اختصاصی ویژه‌ی سازمان‌ها به حضار ارائه کردند. وی به معرفی سرویس‌ها، افتخارات و روند کاری رسپینا طی سالیان مختلف پرداخت و اشاره کرد که در سال ۹۸ شرکت به مناطق کم‌برخوردار پهنای اینترنت اختصاص داد و از نکسفون پرو رونمایی کرد. هم‌اکنون رسپینا در ۳۱ استان کشور و شهرهای مهم حضور دارد، پوشش تقریبا ۱۰۰ درصدی در تهران، ۲ و نیم میلیون کاربر خانگی، ۳۰ شرکت همکار دارد و برخی خدمات خود را به‌طور رایگان به مؤسسات خیریه اختصاص می‌دهد.

رسپینا

رسپینا در سال گذشته رشد ۸۰ درصدی در تعداد مشتریان داشته و به بیش از ۵۰۰۰ مشتری خدمت‌رسانی کرده است. آقای محمدزاده در بخشی از گزارش خود اشاره کردند که رسپینا با دارا بودن بیش از ۴۶۰ پاپ‌سایت و ۱۸۲ گیگ ظرفیت‌سازی با استفاده از لینک‌های وایرلس در حال حاضر بزرگ‌ترین ارائه‌دهنده پهنای باند اختصاصی در کشور است. وی در ادامه سرویس جدید تشخیص حملات سایبری (ظرف ۳۰ ثانیه) روی پهنای باند رسپینا را معرفی کردند و از دیگر خدمات جدید فنی شرکت مانند VPLS، MPLS و SD-WAN رونمایی به عمل آوردند.

در بخش بعدی مراسم، نکسفون جامع‌ترین سرویس تلفن ثابت سازمانی با دو راهکار پرو و پرایم با ویژگی‌ها و مزایای متعدد این سرویس برای سازمان‌های مختلف معرفی شد. سازمان‌ها باتوجه به نیاز و ویژگی‌های خود می‌توانند از راهکارهای مختلف نکسفون استفاده نمایند. نکسفون ۳ سال پیش برای اولین‌بار و طبق نیازسنجی صورت‌گرفته میان سازمان‌ها معرفی شد که کارکنان مشکل خود را نبود تلفن سازمانی اعلام می‌کردند. نکسفون هزینه‌ها را تا ۷۰ درصد کاهش می‌دهد و تنها با استفاده از یکی از موارد پنل وب، اپلیکیشن یا IP Phone قابل استفاده است. سرویس نوآورانه‌ی نکسفون پرو که اولین تلفن سازمانی مبتنی بر ابر (Cloud) است، مزایای متعددی از جمله کاهش قابل‌توجه هزینه‌ها، عدم نیاز به تجهیزات و سرور، دسترسی از تمام نقاط کشور و جابجایی رایگان دارد.

رسپینا

در انتها، محسن عباسی ساختار فنی نکسفون را شرح داد و از اولین و قدیمی‌ترین مشترک شرکت رسپینا که خبرگزاری فرانسه بود، با حضور مدیرعامل شرکت تقدیر و تشکر شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات