
مدیرعامل شاتل موبایل اعلام کرده است این شرکت در نظر دارد راهکارهای سازمانی متعددی مبتنیبر شبکهی تلفنهمراه دراختیار طیف گستردهی مشتریان سازمانی قرار دهد.
مدیرعامل شاتل موبایل از ارائهی مجموعهی متنوعی از راهکارهای سازمانی مبتنیبر شبکهی تلفنهمراه و سیمکارت به اصناف، شرکتها، سازمانها و نهادها خبر داد. آرش کریمبیگی، دربارهی ارائه این راهکارها گفت:
راهکارهای قابلارائه به سازمانها در دو دستهی کلی راهکارها و محصولات ارتباطی سازمانی عمومی مبتنیبر بستر شبکهی تلفنهمراه و راهکارهای سازمانی اختصاصیسازیشده براساس نیازمندیهای صنعت متقاضی و شناسایی و پاسخگویی به آنها، با طراحی و سفارشیسازی خاص آن مجموعه عرضه میشوند.
کریمبیگی اعلام کرده است شاتل موبایل با بررسی جزئیات و تحلیل دقیق نیازمندیهای سازمانها، راهکار نهایی و ظرفیتهای بالقوه همکاری بین دو مجموعه را پیشنهاد میدهد. مدیرعامل شاتل موبایل راهکارهای قابلپیشنهاد را ارائه سیمکارت سازمانی، راهکارهای ارتباطی شبکهی اختصاصی و امن مبتنیبر APN شاتل موبایل و راهکارهای سازمانی مبتنیبر همگرایی ارتباطات ثابت و همراه یا همان FMC عنوان کرده است. همچنین، مدیرعامل شاتل موبایل از آمادگی کامل واحد راهکارهای سازمانی این اپراتور نسل جدید تلفنهمراه برای ارائهی راهکارهای سازمانی اختصاصی خبر داده است.
مشتریان سازمانی نظیر فروشگاهها، واحدهای صنفی، مجموعههای خدماتی، شرکتها، سازمانها و نهادها برای آشنایی با راهکارهایی سازمانی عمومی و اختصاصی شاتل موبایل میتوانند با شمارهی ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ تماس بگیرند یا درخواست خود را در قالب ایمیل به آدرس b2b@shatel.ir ارسال کنند.
قوانین و مقررات ارسال دیدگاه در بخش دیدگاههای زومیت
لطفا در نظر داشته باشید که زومیت در صورت مشاهدهی دیدگاه خلاف قوانین سایت، این حق را دارد که دیدگاه کاربر را بدون اطلاع قبلی پاک کند. همچنین در صورت تکرار در نقض قوانین سایت، به صلاحدید زومیت، حساب کاربری کاربر خاطی مسدود خواهد شد.
در صورت مشاهدهی تاپیک ها و پست های توهین آمیز یا خلاف قوانین از بحث کردن و پاسخ دادن به آنها جدا خودداری کرده و صرفا موضوع را از طریق آیکون گزارش به اطلاع ما برسانید.