گزینه «عدم حفظ حریم شخصی» به اسنپ اضافه شد
چندی پیش درگیری کلامی راننده و مسافری در سرویس اسنپ، به ایجاد برخی انتقادات از این سامانهی جابهجایی هوشمند منجر شده بود. حال اسنپ بهعنوان یکی از بزرگترین استارتاپهای کشور درصدد است این مشکل را حل کند.
در پی اتفاقات اخیر و انتقادات برخی کاربران، اسنپ با هدف حل مشکلات بهوجودآمده، قابلیت جدیدی برای حفظ حریم شخصی کاربران خود فراهم کرده است. در گام اول، گزینهی «عدم حفظ حریم شخصی» به بخش «بازخورد سفر» اضافه شده است تا پس از پایان سفر، کاربر بتواند وضعیت سفر و راننده را درزمینهی حریم شخصی خود ارزیابی کند. علاوهبراین بهگفتهی روابطعمومی اسنپ، سیستم پشتیبانی این سرویس بهصورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به نیازهای مسافران است و چنانچه در طول سفر موردی به آزردگیخاطر آنها منجر شود، میتوانند ازطریق تماس با پشتیبانی موضوع را اطلاع دهند.
اسنپ مشکلات مربوط به نقض حریم شخصی مسافر را اینچنین تعریف میکند:
بهطور معمول نقض حریم شخصی شامل رفتارهای غیرقانونی و گاه نابههنجاری است که در محدودهی شما اتفاق میافتد؛ از برخورد کلامی و فیزیکی گرفته تا سوءاستفاده از اطلاعات و دادهها. در این میان، تکنولوژیهای جدید کمک کرده تا به این دغدغه بیشازپیش توجه کنیم. ترویج فرهنگ مواجهه با حریم خصوصی افراد از وظایف اصلی کسبوکارها بهشمار میرود و اسنپ خود را در این زمینه کاملا مسئول میداند.
اسنپ درادامه اعلام کرد تمامی دیدگاههای مطرحشده در بخش «بازخورد سفر» را با دقت بررسی میکند؛ به همین دلیل، بهشدت کاربران را به امتیازدهی مبنی بر واقعیت و امتناع از امتیازدهی احساسی دعوت میکند. بهگفتهی مدیران اسنپ، درصورت دریافت هرگونه گزارش مبنی بر برخورد نامناسب با مسافر، مسئولان مرتبط این موضوع را بهطور جدی پیگیری خواهند کرد.
نظرات