تحقق برنامه‌های درآمدزایی رایتل در سال ۹۸ به‌لطف طرح‌های جذاب

سه‌شنبه ۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۶
مطالعه 2 دقیقه
سعید کریم‌زاده، سرپرست مدیریت عامل رایتل اعلام کرد که این اپراتور به‌لطف طرح‌ها و بسته‌های جذاب موفق شده تا ۹۷ درصد از برنامه‌های درآمدی در دو ماه سال ۹۸ را محقق کند.
تبلیغات

رایتل اعلام کرده که پس از گذشت دو ماه از سال جدید شمسی موفق شده است تا به ۹۷ درصد از برنامه‌های درآمدی تعیین شده دست یابد. سعید کریم‌زاده، عضو هیات‌مدیره و سرپرست مدیریت عامل رایتل در این خصوص چنین اظهارنظر کرده است:

طی ماه‌های اخیر و با در دستور کار قرار گرفتن اولویت ارائه‌ی خدمات و سرویس‌های متناسب با نیاز مشترکان رایتل، ۹۷درصد از اهداف درآمدی این اپراتور در دو ماهه‌ی نخست سال ۱۳۹۸ محقق شد.

کریم‌زاده یکی از دلایل تحقق ۹۷ درصدی برنامه‌های درآمدزایی این شرکت را هدف‌گذاری صحیح و کاربردی در ارائه‌ی خدمات متناسب با نیاز مخاطبان و همچنین ارائه‌ی طرح‌ها و بسته‌های جذاب و افزایش فروش سیم‌کارت توسط این اپراتور خوانده است. از دیگر اطلاعات ارائه‌شده باید به افزایش فروش سیم‌کارت این اپراتور اشاره کرد که به‌لطف طرح‌هایی نظیر تأمین اجتماعی اتفاق افتاده است. 

مدیرعامل رایتل

وی ابراز امیدواری کرد که با روند سیاست‌های پیش رو، تعداد مشترکان و سهم استفاده از خدمات و سرویس‌های رایتل طی ماه‌های آتی افزایش چشم‌گیری را به همراه داشته باشد و تعداد مشترکین وفادار این اپراتور نیز روزبه‌روز افزایش یابد.

کریم‌زاده تاکید کرد:

انتظار می‌رود با برنامه‌ریزی‌ها و سیاست‌های مدیریتی رایتل در سال جاری بتوانیم شاهد آغاز فصل نوین در حوزه‌ی عملکردی این اپراتور به منظور استفاده‌ی حداکثری همه‌ی ذی‌نفعان از این منافع، به‌خصوص اعضای خانواده بزرگ تأمین اجتماعی و افزایش سهم درآمدی سازمان تأمین اجتماعی از رایتل باشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: «باتوجه‌به برنامه‌ریزی رایتل در سال جاری برای ورود به بازار بورس، ارائه‌ی آمار و اطلاعات صحیح بر پایه‌ی شفافیت در دستور کار مدیران و پرسنل رایتل قرار دارد.»

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات