همراه اول از برنامه ۵ ساله راهبردی خود در نمایشگاه تلکام رونمایی کرد

چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
همراه اول امروز در حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، از برنامه‌ی راهبردی پنج ساله‌ی خود رونمایی کرد.
تبلیغات

همراه اول در نخستین روز از نمایشگاه ایران تلکام، طی مراسمی که در حضور محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، حمید فرهنگ، مدیرعامل همراه اول و مهدی اخوان بهابادی، رئیس هیأت‌مدیره‌‌ی همراه اول از برنامه‌ی راهبردی پنج ساله‌ی این شرکت با هدف «تحقق رؤیای دیجیتال» رونمایی کرد.

مدیرعامل همراه اول ادعا می‌کند که شرکت متبوع او، طی ۹ ماه گذشته، برنامه‌ی راهبرد ۵ ساله‌ی خود را تدوین کرده است. به‌گفته‌ی حمید فرهنگ، همراه اول علاوه‌بر چشم‌انداز بدل‌شدن به یکی از رهبران ICT منطقه، در نظر دارد تا شرکت‌هایی با مأموریت متنوع را نیز به خانواده‌ی خود اضافه کند. 

فرهنگ اعلام کرد که همراه اول با هدف گسترش فعالیت‌های خود از حوزه‌ی ارتباطات به حوزه‌های دیگر، شرکت‌های «مبین‌نت» و «امن‌افزار» را به مجموعه‌ی خود اضافه کرده و اکنون به‌دنبال اضافه‌کردن شرکت «حرکت اول» است.

تحقق رویای دیجیتال همراه اول

جهرمی که در این مراسم از همراه اول با عنوان «لوکوموتیو پرقدرت مسیر حرکتی ایران دیجیتال» یاد کرد با قدردانی از این شرکت به‌دلیل تنظیم برنامه‌ی راهبردی ۵ ساله، گفت:

از این شرکت انتظار بزرگی داریم. اتصال مدارس کشور تا پایان امسال به شبکه‌ی پرسرعت پهن‌باند جزو ماموریت‌هایی است که همراه اول با حمایت دولت پیگیری می‌کند. بحث هوشمندسازی مصرف انرژی و فعالیت در حوزه‌ی کشاورزی هوشمند، جزو پروژه‌هایی است که همراه اول در آن ورود خواهد کرد.

جهرمی در نهایت از همراه اول بابت پیگیری مشکلات مردم در خصوص سرویس‌های ارزش افزوده، ابراز امیدواری کرد که این شرکت مسیر شفافیت را با انرژی بیشتری پیگیری کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات