پوشش زومیت از نمایشگاه ایران تلکام ۱۳۹۷

سه‌شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵
مطالعه 1 دقیقه
نمایشگاه ایران تلکام ۲۰۱۸ از فردا با حضور مطرح‌ترین شرکت‌های حوزه‌ی فناوری کشور به صورت رسمی آغاز به کار می‌کند.
تبلیغات

نوزدهمین دوره‌ی نمایشگاه ایران تلکام از تاریخ ۱۱ لغایت ۱۴ مهر ماه با همکاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، شرکت ارتباطات زیرساخت، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، شرکت مخابرات ایران و سندیکای صنعت مخابرات در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. این نمایشگاه که مهم‌ترین رویداد حوزه‌ی ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور است، هر ساله با حضور اپراتور‌ها و ۲۳۰ شرکت‌ فعال در این صنعت برگزار می‌شود.

به گفته‌ی فرامرز رستگاه دبیر سندیکای صنعت مخابرات ایران، رویداد امسال تفاوت‌های قابل ملاحظه‌ای با سال‌های گذشته دارد و شاهد رونمایی از چندین دستاورد جدید خواهیم بود. به گفته‌ی وی امسال ۵۲ محصول جدید در حوزه‌ی ICT‌ معرفی و وارد بازار کشور خواهد شد. از طرفی دیگر به گفته‌ی روابط عمومی همراه اول این شرکت بزرگ‌ترین حضور نمایشگاهی خود را در ایران تلکام ۲۰۱۸ خواهد داشت و جدید‌ترین محصولات خود را به صورت رسمی معرفی خواهد کرد. 

زومیت طبق سنت همیشگی خود بر بازتاب مهم‌ترین اتفاقات حوزه‌ی فناوری، پوشش گسترده‌ای از این رویداد خواهد داشت. اگر به اخبار حوزه‌ی ارتباطات و فناوری کشور علاقه‌ دارید، زومیت را طی روز‌های آینده دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات