استارتاپ آلونک به شیپور پیوست

چهارشنبه ۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
آلونک پلتفرمی فعال در حوزه‌ی املاک و مستغلات است که به تازگی در شیپور، پلت‌فرمی با موضوع نیازمندی‌های آنلاین ادغام شده است.
تبلیغات

پیوستن استارتاپ‌ها به یکدیگر و آغاز فعالیت مشترک میان آن‌ها اخبار جدیدی نیست و این روزها بیشتر از هر زمانی به گوش می‌رسد. جدیدترین خبر مربوط به پیوستن دو پلتفرم فعال در زمینه‌ی املاک و مستغلات و نیازمندی‌های آنلاین است که توسط موسسان آن‌ها تأیید شده است. علیرضا اشکان، موسس آلونک، در گفت‌وگو با پیوست خبر ادغام آلونک با شیپور را تأیید کرده و گفته است:

ادغام آلونک در شیپور در حال انجام است و این تصمیمی بود که ما از مدت‌ها پیش در نظر داشتیم و برای این کار هم ابعاد مختلف تاثیر این ادغام بر بازار املاک و مستغلات را بررسی کردیم. در این زمینه تمام پلتفرم‌های فعال در بخش آنلاین املاک و مستغلات را در نظر داشتیم اما درنهایت شیپور را به عنوان بهترین گزینه برای انجام این کار انتخاب کردیم.

آلونک در بخش مشاوران املاک فعالیت می‌کند و شیپور نیز مرجعی برای متقاضیان ملک است، درنتیجه ادغام این دو شرکت برای هر دو طرف سودآور بوده و نیازهای بازار را برطرف می‌کند.

با وجود نام‌های مطرح دیگر در حوزه‌ی نیازمندی‌های آنلاین این سوال پیش می‌آید که آلونک برای گسترش فعالیت‌های خود و همکاری با سایر شرکت‌ها چه معیارهای برای انتخاب داشته است. اشکان در مورد این موضوع یعنی انتخاب شیپور از میان سایر پلت‌فرم‌ها می‌گوید:

در حوزه‌ی ارائه‌ی خدمات آنلاین مسکن دو نوع پلتفرم یعنی تبلیغات طبقه‌بندی شده مانند شیپور و دیوار و طبقه‌بندی شده‌ی خاص در حوزه‌ی مسکن مانند آی‌هوم وجود دارد؛ که در پلت‌فرم نوع دوم چون برای ما نفعی وجود نداشت گزینه‌های موجود کنار گذاشته شدند و از پلتفرم‌های نوع اول هم، شیپور را انتخاب کردیم، چرا که این مجموعه در این بخش از دیگر بازیگران این حوزه مانند دیوار در زمینه‌ی تبلیغات فیزیکی و در کنار املاک بودن، جلوتر بود.

توافقات انجام شده میان دو شرکت محرمانه بوده و مبلغ توافق شده بین دو مجموعه فاش نشده است اما به گفته‌ی موسس آلونک، توافقات بین دو شرکت بیشتر از جنس تبادل «سهام» بوده است. همچنین گفته شده است بعد از ادغام دو شرکت، نیروی کار آن‌ها با یکدیگر ترکیب شده و تعدیل نیرو انجام نخواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات