اسنپ با ارزش ۱.۷ میلیارد دلار، اولین استارتاپ یونیکورن ایرانی است

سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۸
مطالعه 1 دقیقه
شهرام شاهکار، مدیرعامل اسنپ در جریان نشست ایرانسل رسما اعلام کرد که این سرویس حمل و نقل آنلاین با ارزش ۱.۴ تا ۱.۷ میلیارد دلار، اولین استارتاپ یونیکورن ایرانی است.
تبلیغات

ایرانسل در جریان کنفرانس خود به ارائه‌ی اطلاعاتی در خصوص سرمایه‌گذاری‌های انجام‌‍شده در استارتاپ‌های ایرانی پرداخت. براساس آنچه دزفولی، مدیرعامل ایرانسل اعلام کرد، این اپراتور مخابراتی با همکاری دانشگاه تهران، مرکز شتابدهی برای استارتاپ‌های نوپا در فضای دانشگاهی تأسیس کرده‌اند.

از جمله‌ی استارتاپ‌هایی که ایرانسل نیز جزو سرمایه‌گذاران آن محسوب می‌شود، باید به گروه اینترنت ایرانیان اشاره کرد که اسنپ یکی از زیرمجموعه‌های آن است.

گزارش اسنپ

شهرام شاهکار، مدیرعامل اسنپ با حضور در روی صحنه اعلام کرد که این سرویس با ارزش ۱.۴ تا ۱.۷ میلیارد دلاری اولین استارتاپ یونیکورن ایرانی است. آمار شاهکار نشان از این دارد که بیش از ۳۵۰ هزار نفر از مجموع ۷۰۰ هزار راننده‌ی اسنپ، فعال هستند. همچنین آمار سفرهای روزانه‌ی ثبت‌شده در اسنپ بیش از یک میلیون است که تعداد سفرهای آن در ایران را در مقایسه با سفرهای انجام‌شده توسط اوبر در شهر سائوپائولو در رتبه‌ی بالاتری قرار می‌دهد.

در این مراسم به سایر کسب و کارهای اسنپ شامل اسنپ‌فود، اسنپ‌تریپ و بامیلو نیز اشاره شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات