قرارداد همکاری ایرانسل و لالیگا با حضور فرناندو مورینتس امضا شد

سه‌شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
ساعاتی پیش طی مراسمی که در ساختمان مرکزی ایرانسل برگزار شد، بزرگ‌ترین اپراتور دیتای کشور قراردادی با لالیگا برای همکاری در خصوص پخش اختصاصی برنامه‌های لالیگا و همچنین برنامه‌های استعدادیابی امضا کرد.
تبلیغات

بعد از ظهر امروز ایرانسل میزبان شماری از چهره‌های سرشناس دنیای فوتبال بود. بزرگ‌ترین اپراتور دیتای کشور با داشتن بیش از ۴۹ میلیون مشترک که ۶۰ درصد از این تعداد کاربر اینترنت این اپراتور مخابراتی هستند، همکاری با لالیگای اسپانیا را آغاز کرد. طی مراسمی که با حضور فرناندو مورینتس، بازیکن سابق رئال مادرید و سفیر کنونی رئال مادرید در کنار مدیرعامل لالیگا در تهران برگزار شد، همکاری این دو نهاد در حوزه‌های مختلف آغاز شد. در این مراسم علاوه بر هیئتی از اسپانیا، شماری از فوتبالیست‌های مطرح کشورمان از جمله جواد نکونام، سید جلال حسینی و مدیران رده‌بالای باشگاه‌های ایرانی حضور داشتند. 

فرناندو مورینتس در قرارداد ایرانسل با لالیگا

ایرانسل به‌عنوان حامی اصلی سه تیم فوتبال پرطرفدار استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی و حامی لیگ برتر خلیج فارس، در نظر دار کاربران خود را بیش از پیش در جریان اخبار لالیگا قرار دهد. همانطور که می‌دانید، لیگ حرفه‌ای فوتبال اسپانیا یا همان لالیگا با داشتن بیش از ۲.۶ میلیارد نفر مخاطب در سراسر جهان یکی از برترین لیگ‌های فوتبالی است که هر ساله برگزار می‌شود؛ از این‌رو با توجه به جمعیت جوان کاربران ایرانسل، این اپراتور مخابراتی تصمیم گرفته است با عقد قرارداد با لالیگا، دسترسی کاربران ایرانی به محتوای ویدیویی آن را هموارتر کند. بر اساس اطلاعات ارائه‌شده توسط ایرانسل، سرویس لنز که متعلق به این اپراتور مخابراتی است، امکان تماشای ویدیو‌های اختصاصی لالیگا را از طریق کانال اسپرت پلاس فراهم می‌کند. از جمله‌ی ویدیوهای اختصاصی باید به مصاحبه‌های حاشیه‌ای، تاریخچه‌ی لالیگا و موارد دیگر اشاره کرد. 

ضمنا ایرانسل در نظر دارد با ایجاد بستری تعاملی برای دریافت ویدیوهای کاربران، از این امکان برای استعدادیابی بازیکنان مستعد فوتبال که در سنین پایین هستند، استفاده کند؛ به‌طوری‌که به گفته‌ی ایرانسل کاربران می‌توانند تصاویر خود از استعدادهای نوپای فوتبال را ارسال کنند و پس از انجام داوری، افراد برگزیده مسیر پیشرفت را از طریق ایرانسل به‌درستی طی کنند. 

ایرانسل همچنین برای کاربرانی که به تماشای ویدیوهای اختصاصی لالیگا بپردازند، جوایزی در نظر گرفته است که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به دریافت توپ فوتبال و پیراهن اصلی بازیکنان شاغل در لالیگا و همچنین حضور در کشور اسپانیا برای مشاهده‌ی بازی‌هایی نظیر ال‌کلاسیکو اشاره کرد. 

ایرانسل همچنین به‌عنوان یکی از حامیان اصلی فوتبال در کشور، در نظر دارد از طریق ارتباط با لالیگا بستر لازم برای پیشرفت فوتبال در کشور را نیز فراهم کند. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات