ایرانسل: همراه اول تنها به ۴۳ درصد از درخواست‌های ترابردپذیری رسیدگی کرده است

شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۸
مطالعه 2 دقیقه
ایرانسل در نشست خبری امروز خود از وضعیت ترابردپذیری گزارش کرد و در آن آماری از مشکلات کاربران برای مهاجرت از همراه اول ارائه داد.
تبلیغات

ایرانسل در کنفرانس امروز از طرح‌ها و تعرفه‌هایی رونمایی کرد که همگی برای تشویق کاربران به خرید سیم‌کارت‌های دائمی این شرکت یا ترابرد از اپراتورهای دیگر به این اپراتور خبر می‌دادند. ایرانسل قیمت سیم‌کارت‌های دائمی خود را نصف کرد، هدیه‌های جذابی برای مشترکین جدید دائمی خود ارائه کرد و علاوه بر آن تعرفه خدمات خود را نیز کاهش داد. 

در ادامه‌ی این نشست خبری، آمار و ارقام مرتبط با ترابردپذیری نیز منتشر شد. در این آمار ذکر شد که تا پایان روز ۹ تیر ماه ۱۳۹۶:

  • تعداد درخواست‌ خروج از همراه اول و ورود به ایرانسل: ۱۱۱,۳۲۵ 
  • تعداد درخواست خروج از ایرانسل و ورود به همراه اول: ۸۰,۰۹۴
  • تعداد درخواست موفق به خروج از همراه اول و ورود به ایرانسل: ۴۸,۴۲۶
  • تعداد درخواست موفق به خروج از ایرانسل به همراه: ۶۸,۶۴۶

براساس این آمار و ارقام، پس از اجرای طرح ترابردپذیری نسبت افرادی که از اپراتور همراه اول به ایرانسل پیوسته‌اند بیشتر از افرادی است که از ایرانسل خارج شده‌اند. همچنین نسبت تقاضای موفق ترابرد به ایرانسل از همراه اول به کل تقاضاهای انجام‌شده برای ترابرد به ایرانسل تنها ۴۳.۴ درصد است و باقی متقاضیان به دلایل مختلف موفق به ترابرد به ایرانسل نشده‌اند. این در حالی است که براساس این آمار و ارقام، ۸۵.۷ درصد از افرادی که درخواست ترابرد از ایرانسل به همراه اول داشته‌اند، موفق به ترابرد شده‌اند. 

ترابرد سیمکارت دائمی سایر اپراتورها به ایرانسل از راه‌های بهره‌مندی از مزایای ویژه آی‌سیم است. انجام ترابرد از طریق وب‌سایت ایرانسل به نشانی irancell.ir، تماس با شماره 600 و یا مراجعه حضوری به مراکز خدمات و نمایندگی‌های مجاز ایرانسل امکان‌پذیر است.

صمدی در خصوص میزان رضایت ایرانسل از ترابردپذیری اعلام کرد: «هدف ما تسهیل فرایندی است که مشترکان بتوانند راحت‌تر جابه‌جا شوند، شاید این پروژه به‌نوبه‌ی خود چندان موفق نباشد؛ اما این دلیل بر عدم رضایت ما نیست. پروژه‌ی ترابرد در کشورهای دیگر مانند ترکیه موفق‌تر بوده و از دلایل عدم موفقیت در ایران، می‌توان به مواردی مانند قوانین و مقررات و عدم همکاری اپراتورها اشاره کرد.»

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات