سیم کارت دائمی ایرانسل با نصف قیمت و به‌صورت اقساطی به فروش می‌رسد

شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۲
مطالعه 1 دقیقه
ایرانسل در نشست خبری خود نه‌تنها از کاهش ۱۰۰ درصدی قیمت سیم‌کارت‌ دائمی خود خبر داد، بلکه امکان خرید اقساطی سیم‌کارت‌ دائمی به همراه هدیه‌‌های شگفت‌انگیز را فراهم کرد.
تبلیغات

علاقه‌مندان به خرید سیم‌کارت‌ دائمی ایرانسل حالا می‌توانند با پرداخت ۶۰ هزار تومان به جمع مشترکین آی‌سیم یا همان سیم‌کارت‌های دائمی ایرانسل بپیوندند. همچنین کاربران می‌توانند به‌صورت قسطی و با پرداخت ۳۰ هزار تومان نقدی و سه قسط ۱۰ هزار تومانی، سیم کارت دائمی ایرانسل بخرند. 

 ایرانسل برای مشترکان جدید سیمکارت‌های دائمی، تبدیل‌کنندگان سیمکارت اعتباری به دائمی و ترابردکنندگان سیمکارت دائمی به شبکه ایرانسل یک ماه مکالمه‌ی داخل شبکه‌ای رایگان و ۲۰ گیگابایت اینترنت هدیه به مدت ۳۰ روز و از ماه دوم، روزانه یک ساعت مکالمه رایگان ایرانسلی بدون محدودیت در تعداد تماس با شماره‌گیری کد دستوری *4444*1# و هر ماه یک گیگابایت اینترنت با اعتبار ۳۰ روز و برای مدت ۶ ماه در نظر گرفته است.

ایرانسل تعرفه نیم‌بها برای وب‌سایت‌های داخلی را هم اجرایی خواهد کرد. برای سیم‌کارت‌های دائمی مصرف آزاد از ۰.۴ ریال به ازای هر کیلوبایت به ۰.۲ و برای سیم‌کارت‌های اعتباری از ۰.۶ ریال به ۰.۳ کاهش یافته است. 

اطلاع از جزئیات پیشنهادهای فوق و سایر طرح‌های تشویقی با مراجعه به وب‌سایت ایرانسل به نشانی irancell.ir امکان‌پذیر است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات