گلکسی نوت 12.2 فاش شد: صفحه نمایش 2560 در 1600، پشتیبانی از قلم S-Pen

چهارشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۷
مطالعه 2 دقیقه
تنها دو هفته از زمان معرفی گلکسی نوت 3 و نوت 10.1 جدید توسط سامسونگ در نمایشگاه IFA برلین می‌گذرد. آیا شما نیز عرضه‌ی گلکسی نوت 12.2 را به یاد دارید که قرار بود به همراه گلکسی نوت 3 ارائه شود؟
تبلیغات

احتمالا شما نیز همچون سایر علاقمندان به فناوری‌های نوین، در اثر افزایش اخبار و شایعات موجود، این خبر را از یاد برده‌اید. اما بهتر است بدانید که بر اساس تایید بنیاد استاندارد بلوتوث (SIG) این تبلت 12.2 اینچی تولید شده است.

اما این بنیاد شماره‌ی مدل آن را SM-P901 اعلام کرده‌ است. پس از انجام بررسی و تحقیقاتی در مورد تبلتی با این مدل، نتایجی جالبی بدست آمد، چراکه نتایج حاکی از تعلق این نام به بزرگترین تبلت سامسونگ مجهز به WiFi است، که نمونه‌های 3G آن با کد SM-P900 و نمونه‌ی LTE با کد SM-P905 به بازار عرضه خواهند شد.

GalaxyNote12Specification

با توجه به اطلاعات کسب شده از سازمان گواهی دهنده‌ی بلوتوث، این تبلت با رزولوشن 2560 در 1600 و صفحه‌ی نمایش WQXGA عرضه خواهد شد. همچنین این تبلت با اندروید نسخه‌ی آبنبات پاستیلی و بلوتوث 4.0 و قابلیت اتصال GSM/W-CDMA همراه خواهد شد.

اما هم‌اکنون تمامی این اطلاعات در هاله‌ای از ابهام قرار دارند، البته در صورتی که بسیار خوشبینانه به قضیه نگاه کنیم، این تبلت به پردازنده‌ی Sanpdragon 800 یا Exynos 5 Octa تجهیز خواهد شد.

از آنجایی که این تبلت 12 اینچی عضو خانواده گلکسی نوت است، انتظار می رود از قلم دیجیتال S-Pen نیز پشتیبانی کند.

اما سوال اصلی در مورد زمان عرضه‌ی و قیمت این تبلت است. چراکه این کمپانی کره‌ای بازار را برای عرضه‌ی این تبلت بسیار بالقوه پیش بینی کرده است و از سوی دیگر شایعاتی در مورد عرضه‌ی iPad Maxi وجود دارد. نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات