کاربران آیپد تا چند سال از تبلت خود استفاده می‌کنند؟

پنج‌شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۰
مطالعه 1 دقیقه
آیپد ایر ۲۰۲۴ در دو مدل از نمای جلو
ظاهراً درصد زیادی از کاربران سعی می‌کنند آیپدهای خود را برای مدت‌زمان طولانی نگه دارند.
تبلیغات

مؤسسه‌ی تحقیقاتی CIRP همزمان با عرضه‌ی آیپد پرو ۲۰۲۴ و آیپد ایر ۲۰۲۴ گزارشی منتشر کرده است که چرخه‌ی ارتقای آیپد را نشان می‌دهد. در سال‌های اخیر، مدت‌زمان استفاده‌ی کاربران آیپد از دستگاه افزایش یافته است. ظاهراً کاربران گوشی آیفون نیز بعد از استفاده‌ی طولانی‌مدت از گوشی‌های خود، آن‌ها را ارتقا می‌دهند.

مدت زمان پایبندی کاربران به استفاده از آیپدهای قدیمی خود
CIRP

براساس آخرین داده‌های CIRP، حدود ۴۰ درصد از کاربران آیپد بعد از سه‌ سال یا بیشتر تبلت‌های خود را ارتقا می‌دهند. این آمار در سال ۲۰۲۳ حدود چهار درصد و در سال ۲۰۲۲ حدود ۱۲ درصد کمتر بود.

درصد افرادی که از آیپد خود به‌مدت دو یا سه سال استفاده می‌کنند، ۲۵ درصد افزایش یافته است و در مقابل، درصد افرادی که تبلت خود را بعد از یک یا دو سال ارتقا می‌دهند، ۲۵ درصد و کاربرانی که در کمتر از یک‌سال اقدام به خرید مدل‌های جدیدتر می‌کنند، حدود ۱۰ درصد کاهش یافته است.

کاربران معمولاً از تبلت‌های خود تا زمانی که از کار بیفتند، باتری‌ آ‌ن‌ها تمام شود یا فضای ذخیره‌سازی آن‌ها به‌اتمام برسد، استفاده خواهند کرد. باید دید که آیا آیپد پرو ۲۰۲۴ و آیپد ایر ۲۰۲۴ می‌توانند کاربران را مجاب کنند که تبلت‌های خود را ارتقا دهند یا نه.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات