تبلت خوش‌قیمتی که نمایشگر ۱۳ اینچ و باتری ۱۰ هزار میلی‌آمپرساعتی دارد

دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
تبلت Teclast T65 Max از نمای جلو و پشت
برند Teclast تبلت T65 Max را با تراشه‌ی مدیاتک Helio G99 و نمایشگر بزرگ و باتری پرظرفیت معرفی کرد.
تبلیغات

تبلت جدید Teclast به نام T65 Max با نمایشگر بزرگ ۱۳ اینچی و تراشه‌ی مدیاتک Helio G99 معرفی شد. قیمت تبلت مذکور در چین ۱٬۲۹۹ یوان (حدود ۱۷۹ دلار آمریکا) دلار است و گزینه‌ای ظاهراً مناسب برای تماشای ویدئو محسوب می‌شود.

مهم‌ترین ویژگی Teclast T65 Max نمایشگر ۱۳ اینچی IPS LCD است که وضوح ۱٬۹۲۰ در ۱٬۲۰۰ پیکسل را ارائه می‌دهد. Teclast می‌گوید که این نمایشگر درمقایسه‌با تبلت‌های استاندارد ۱۰٫۱ اینچی، ۶۵ درصد فضای دید بیشتری دراختیار کاربر قرار می‌دهد که آن را به دستگاهی جذاب برای تماشای فیلم و بازی و کار با اسناد تبدیل می‌کند. روشنایی صفحه‌نمایش تبلت ۳۰۰ نیت و نسبت تصویر ۱۶:۱۰ است.

تبلت Teclast T65 Max از نمای جلو و پشت
Teclast

قلب تپنده‌ی Teclast T65 Max، پردازنده‌ی مدیاتک Helio G99 است که در واحد سی‌پی‌یو از ۲ هسته‌ی اصلی A76 و ۶ هسته‌ی کم‌مصرف A55 بهره می‌برد. تبلت یادشده به ۸ گیگابایت رم LPDDR4X مجهز است و از ۱۲ گیگابایت رم مجازی پشتیبانی می‌کند. این محصول ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی دارد و آن را با کارت microSD تا یک ترابایت می‌توان افزایش داد.

طبق اطلاعات وب‌سایت رسمی Teclast، تبلت T65 Max به‌طور پیش‌فرض سیستم‌عامل اندروید ۱۴ را اجرا می‌کند و از رابط کاربری اختصاصی و کاربرپسند با کنترل‌های بهبودیافته‌ی حریم‌ خصوصی و گزینه‌های شخصی‌سازی بهره می‌برد. رابط کاربری تبلت برای حالت افقی بهینه‌سازی شده است تا در اجرای برنامه‌های خاص مشکلی نداشته باشید.

تبلت Teclast T65 Max از نمای جلو و پشت
Teclast

تبلت T65 Max از دوربین پشتی ۱۳ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار و دوربین ۸ مگاپیکسلی سلفی بهره می‌برد. فلش LED درکنار دوربین پشتی به ثبت تصاویر باکیفیت‌تر در محیط‌های کم‌نور کمک می‌کند.

Teclast T65 Max از دو سیم‌کارت 4G همزمان، VoLTE، وای‌فای دو بانده، بلوتوث ۵٫۲ سازگار با کدک صوتی LDAC و سیستم‌های موقعیت‌یاب BeiDou ،GPS ،GLONASS و GALILEO پشتیبانی می‌کند.

تبلت T65 Max از باتری بزرگ ۱۰٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۱۸ وات استفاده می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان اسپیکر چهارگانه‌ی سه وات و فناوری حذف نویز مبتنی‌بر هوش مصنوعی برای برقراری تماس‌های صوتی باکیفیت اشاره کرد.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات