قیمت گلکسی تب S6 لایت ۲۰۲۴ سرانجام مشخص شد

جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
یک شخص درحال کار با تبلت سامسونگ گلکسی تب S6 لایت ۲۰۲۴
سامسونگ سرانجام قیمت تبلت قلم‌دار گلکسی تب S6 لایت ۲۰۲۴ را اعلام کرد.
تبلیغات

هفته‌ی گذشته سامسونگ جدیدترین تبلتش یعنی گلکسی تب S6 لایت ۲۰۲۴ را در رومانی معرفی کرد. با این حال، غول کره‌ای قیمت تبلت جدیدش و زمان عرضه‌ی آن را مشخص نکرد.

سامسونگ امروز گلکسی تب S6 لایت ۲۰۲۴ را برای بازار بریتانیا معرفی کرد و گفت قیمت تبلت جدیدش در نسخه‌ی ۶۴ گیگابایتی، ۳۴۹ پوند است. قیمت تبلت سامسونگ در مدل ۱۲۸ گیگابایتی به ۳۷۹ پوند می‌رسد.

نمای لبه پایین تبلت گلکسی تب اس 6 لایت سامسونگ نسخه 2024 / Samsung Galaxy Tab S6 Lite 2024 با تمرکز بر پشتیبانی از قلم S Pen رنگ خاکستری

با وجود اینکه گلکسی تب S6 لایت ۲۰۲۴ در رومانی با رنگ‌های مختلف و در دو نسخه‌ی Wi-Fi و LTE عرضه شده بود، در بریتانیا تنها نسخه‌ی Wi-Fi و آن هم تنها در رنگ خاکستری به‌فروش می‌رسد.

گلکسی تب S6 لایت ۲۰۲۴ مدل به‌روز‌شده‌ی گلکسی تب S6 لایت ۲۰۲۲ است؛ خود آن محصول مدل تقویت‌شده‌ی گلکسی تب S6 لایت ۲۰۲۰ محسوب می‌شد. جدیدترین نسخه‌ی این تبلت اکثر ویژگی‌های خود را از نسل قبل به ارث می‌برد.

گلکسی تب S6 لایت ۲۰۲۴ به نمایشگر LCD با وضوح ۲٬۰۰۰ در ۱٬۲۰۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۶۰ هرتز مجهز است. قلب تپنده‌ی این تبلت را پردازنده‌ی اگزینوس ۱۲۸۰ تشکیل می‌دهد.

پنل جلویی تبلت سامسونگ گلکسی تب S6 لایت ۲۰۲۴ و قلم S Pen درحال طراحی کردن

تبلت سامسونگ در دو نسخه‌ی ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و ۴ گیگابایت رم یا ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و ۶ گیگابایت رم به بازار عرضه شده است.

گلکسی تب S6 لایت ۲۰۲۴ با سیستم‌عامل اندروید ۱۴ و رابط کاربری One UI 6.1 در دسترس قرار دارد. در قاب پشتی تبلت، دوربین ۸ مگاپیکسلی و در بخش جلو دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی قرار گرفته‌ است. شارژدهی تبلت سامسونگ را باتری ۷٬۰۴۰ میلی‌آمپرساعتی برعهده دارد.

گلکسی تب S6 لایت ۲۰۲۴ مانند نسل‌ قبل همراه با قلم S-Pen به بازار عرضه می‌شود. این تبلت در زمره‌ی بهترین تبلت های قلم دار بازار در رده‌ی قیمتی خود قرار می‌گیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات