اپل برای اولین بار آیپد پرو را به نمایشگر مات مجهز می‌کند

چهارشنبه ۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
مطالعه کتاب با آیپد پرو ۲۰۲۲
اپل احتمالاً آیپد پرو جدید را با نمایشگر مات و ضدانعکاس عرضه خواهد کرد.
تبلیغات

حساب کاربری Instant Digital که سابقه‌ی نسبتاً خوبی در افشای اطلاعات دارد، با انتشار پستی در ویبو ادعا می‌کند که نسل بعدی مدل پرو آیپد به نمایشگری با پوشش مات مجهز خواهد شد.

ظاهراً پوشش مات به‌عنوان یک گزینه‌ی اختیاری برای کاربران هنگام خرید تبلت جدید اپل قابل سفارش خواهد بود. این پوشش ممکن است از فناوری فیلتر نور آبی برای محافظت از چشم استفاده کند.

مشخص نیست که جنس پوشش مات آیپد پرو ۲۰۲۴ مانند مانیتور اپل مدل Pro Display XDR و مانیتور Studio Display از شیشه‌های نانوبافت خواهد بود یا خیر. شیشه‌ی نانوبافت نوعی روکش مات است که نور را برای به حداقل رساندن بازتاب، پراکنده می‌کند و دارای یک سطح حکاکی شده برای کمک به حفظ کیفیت تصویر است.

تمیز کردن نمایشگر مجهز به پوشش نانوبافت که پتانسیل بالایی در جذب چربی و ذرات معلق دارد، احتمالاً سخت‌تر خواهد بود. اپل می‌گوید که شیشه‌ی نانوبافت فقط باید با یک پارچه‌ی نرم و غیرساینده تمیز شود.

شیشه‌ی نانوبافت ممکن است در نسل بعدی آیپد ایر نیز استفاده شود. شایعه‌ی دیگری ادعا می‌کند که آیفون ۱۷ به نمایشگر ضدانعکاس مجهز خواهد شد که نسبت‌به سرامیک‌ شیلد کنونی روی گوشی آیفون مقاوم‌تر خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات