زمان حدودی عرضه آیپد پرو ۲۰۲۴ اولد لو رفت

سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
اپل پنسل Apple iPad Pro 2022 / تبلت آیپد پرو اپل نسخه 2022
آن‌طور که به نظر می‌رسد، فاصله‌ی زیادی تا عرضه‌ی مدل‌های اولد آیپد پرو اپل نداریم.
تبلیغات

بر اساس گزارش راس یانگ، از فعالان سرشناس صنعت نمایشگر، مدل‌های جدید آیپد پرو با نمایشگر اولد احتمالاً در ماه آوریل (فروردین و اردیبهشت) عرضه خواهند شد.

مارک گرمن، تحلیلگر اپل، می‌گوید: «نرم‌افزار جدید برای تبلت‌های آیپد پرو، نسخه‌ای از iPadOS 17.4 محسوب می‌شود که برای مدل‌های به‌روز‌شده طراحی شده است. این نرم‌افزار تا پایان ماه مارس (اوایل فروردین) یا حتی اوایل آوریل (اواسط فروردین) کامل نخواهد شد. پس از اتمام سیستم‌عامل، اپل باید آن را به کارخانه‌ها ارسال کند تا روی سخت‌افزار جدید نصب شوند. این روند می‌تواند چند هفته طول بکشد. احتمالاً آیپد پرو تا اوایل آوریل عرضه نخواهد شد.»

از طرفی یانگ اعلام کرده است که اپل قصد دارد آیپد ایر ۱۲٫۹ اینچی را نیز عرضه کند که احتمالاً در کنار مدل‌های جدید آیپد پرو معرفی خواهد شد.

اپل می‌خواهد در ماه مارس یا آوریل دو مدل جدید آیپد پرو با تراشه‌ی M3، دو مدل آیپد ایر جدید با تراشه‌ی M2، نسل جدید مجیک کیبورد برای آیپد پرو و اپل پنسل جدید را عرضه کند.

گرمن قبلاً احتمال برگزاری رویداد اپل برای آیپد های جدید را رد کرده بود. این دستگاه‌ها احتمالاً در یک بیانیه‌ی مطبوعاتی معرفی خواهند شد و سریعاً در فهرست بهترین تبلت های بازار قرار خواهند گرفت.

یانگ گفت سامسونگ تأمین‌کننده‌ی انحصاری نمایشگرهای اولد برای آیپد پرو ۱۲٫۹ اینچی خواهد بود. سامسونگ و ال‌جی در همکاری با یک‌دیگر پنل مدل ۱۱ اینچ را تأمین خواهند کرد. فعلاً قیمت تبلت های جدید را نمی‌دانیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات