سامسونگ، تنها تأمین‌کننده یکی از قطعات مهم آیپد پرو اولد خواهد بود

شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
طراحی با آیپد پرو ۲۰۲۲
گزارشی جدید ادعا می‌کند که سامسونگ فقط تأمین‌کننده‌ی یک قطعه‌ی مهم در پنل اولد مدل‌های جدید آیپد پرو خواهد بود.
تبلیغات

اپل در حال تولید ۶ مدل آیپد جدید است که از‌جمله‌ی آن‌ها می‌توان به آیپد پرو ۱۱ اینچ و آیپد پرو ۱۲٫۹ اینچ اشاره کرد. گفته می‌شود که غول فناوری آمریکایی هر دو تبلت را با نمایشگر اولد عرضه خواهد کرد و سامسونگ یکی از دو شرکتی است که پنل‌های اولد را برای این مدل‌ها تأمین می‌کند.

به‌گزارش ET News، کسب‌وکار System LSI سامسونگ فقط تأمین‌کننده‌ی آی‌سی درایور نمایشگر (DDI) برای مدل‌های ۱۱ و ۱۲٫۹ اینچی آیپد پرو خواهد بود. این نشریه ادعا می‌کند که اپل حتی در مدل‌های مجهز به صفحه‌نمایش اولد ساخت ال‌جی نیز از DDI‌های سامسونگ استفاده خواهد کرد.

اپل معمولاً برای اینکه بتواند عرضه‌ی محصولاتش را ثابت نگه دارد و درباره‌ی قیمت قطعات استفاده‌شده توان چانه‌زنی داشته باشد، این قطعات را از تأمین‌کننده‌های مختلفی می‌خرد. با این‌حال، انتخاب سامسونگ به‌عنوان تنها تأمین‌کننده‌ی DDI نمایشگر آیپد پرو یک استثنا محسوب می‌شود.

اپل احتمالاً در چند هفته‌ی آینده نسل بعدی آیپد پرو را معرفی خواهد کرد. به‌غیر از نمایشگر اولد، انتظار می‌رود این دستگاه طراحی جدید، پردازنده‌ی M3، دوربین بهبود‌یافته و شارژ بی‌سیم MagSafe داشته باشد. این تغییرات ممکن است روی قیمت تبلت اثرگذار باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات