تبلت جدید نوبیا نمایشگر سه‌بعدی دارد

جمعه ۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
پنل جلویی تبلت سه بعدی نوبیا Nubia Pad 3D
نسل جدید نوبیا پد 3D، تجربه‌ی محتوای سه‌بعدی بدون نیاز به عینک مخصوص را با خود به ارمغان می‌آورد.
تبلیغات

نوبیا با انتشار تیزری در ویبو تأیید کرد که قصد دارد ۲۶ فوریه (۷ اسفند) در رویداد MWC 2024 از جدیدترین نوآوری خود یعنی نسل جدید نوبیا پد 3D، رونمایی کند. این نسخه پا جای پای نسخه‌ی اولیه خواهد گذاشت.

تیزر منتشر شده یک ویژگی حیرت‌انگیز در نوبیا پد سه بعدی ۲ را نشان‌ می‌دهد؛ این دستگاه اولین تبلت سه‌بعدی 5G در جهان است که بدون نیاز به عینک و با چشم غیرمسلح کار می‌کند.

Nubia Pad 3D II مجهز به قابلیت‌های هوش مصنوعی است و تجربه‌ی جذابی از مشاهده‌ی سه‌بعدی محتوا را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

پوستر رسمی نوبیا پد 3D نسل دوم نمای پشت و جلو

قاب پشتی جدیدترین تبلت نوبیا میزبان دوربین دوگانه‌ی ۱۶ مگاپیکسلی خواهد بود و در بالای نمایشگر این تبلت دو دوربین ۸ مگاپیکسلی قرار داده شده‌ است. نوبیا در این تبلت از فلاش LED و درگاه USB Type-C استفاده خواهد کرد.

کاربران می‌توانند با استفاده از دوربین‌هایی که در این تبلت قرار داده شده است عکس و فیلم‌های سه‌بعدی بگیرند و اشیا را اسکن کنند. دوربین‌های جلوی این تبلت با ردیابی چهره‌ی کاربران، امکان مشاهده‌ی سه‌‌بعدی محتوا را بدون نیاز به عینک فراهم می‌کند.

نسخه‌ی اصلی نوبیا پد 3D دارای نمایشگر ۱۲٫۴ اینچی IPS LCD با وضوح ۲٬۵۶۰ در ۱٬۶۰۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و نسبت تصویر ۱۶:۱۰ بود. روی نمایشگر تبلت نوبیا پد 3D از یک لایه‌ی DLB استفاده شده که از حالت Leia 3D Lightfield پشتیبانی می‌کند تا بتوان محتواهای دو بعدی را تبدیل به محتواهای سه‌بعدی کرد.

Nubia Pad 3D II مجهز به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی خواهد بود که از طریق کارت حافظه‌ی microSD می‌توان آن را ارتقا داد.

تبلت جدید نوبیا باتری ۹٬۷۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ ۳۳ وات خواهد داشت و از سیستم‌عامل اندروید ۱۳ پشتیبانی خواهد کرد.

Nubia Pad 3D II هم‌زمان با اولین گوشی تاشو نوبیا یعنی Nubia Flip 5G عرضه خواهد شد. هنوز مشخص نیست که آیا این گوشی در لیست بهترین گوشی تاشو قرار خواهد گرفت یا نه. با وجود این‌که مدت زمان زیادی تا رونمایی از این تبلت باقی نمانده، نوبیا هنوز قیمت تبلت جدید خود را اعلام نکرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات