تبلت ارزان سامسونگ با پردازنده اختصاصی از راه می‌رسد

دوشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵
مطالعه 2 دقیقه
گلکسی تب A9 پلاس سامسونگ از نمای جلو
تبلت مقرون‌به‌صرفه‌ی جدید سامسونگ در گیک‌بنچ رؤیت شده است تا برخی از مشخصات فنی آن را بفهمیم.
تبلیغات

سامسونگ در ۶ ماه گذشته چند تبلت معرفی کرده است که از بین آن‌ها می‌توان به مدل مقرون‌به‌صرفه‌ی گلکسی تب A9 و تبلت‌های پرچمدار سری گلکسی تب S9 اشاره کرد. اکنون غول فناوری کره‌ی جنوبی قصد دارد تبلت اقتصادی جدیدی روانه‌ی بازار کند.

گلکسی تب A9 درحال‌حاضر مقرون‌به‌صرفه‌ترین تبلت سامسونگ محسوب می‌شود و گلکسی تب A9 پلاس با مشخصات بهبودیافته نسبت‌ به مدل استاندارد عرضه شده است و از نمایشگر بزرگ‌تر بهره می‌برد.

سری گلکسی تب S9 FE بهترین تعادل را بین مشخصات فنی و قیمت دارند و سامسونگ قصد دارد تبلت جدیدی معرفی کند که بین سری گلکسی تب A9 و گلکسی تب S9 FE قرار می‌گیرد.

محصول جدید کره‌ای‌ها با شماره‌مدل SM-P620 در دیتابیس گیک‌بنچ رؤیت شده است و اکنون برخی مشخصات فنی آن را می‌دانیم.

طبق اطلاعات گیک‌بنچ، امتیاز عملکرد تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای تبلت اقتصادی جدید سامسونگ به‌ترتیب ۹۳۰ و ۱۸۴۳ است.

امتیاز گیک بنچ تبلت سامسونگ SM-P620

شاید تبلت جدید سامسونگ با نام گلکسی تب S9 لایت یا گلکسی تب S8 لایت عرضه شود. قلب تپنده‌ی این محصول، تراشه‌ی اگزینوس ۱۲۸۰ خواهد بود که با لیتوگرافی ۵ نانومتری ساخته شده است و از دو هسته‌ی پرفورمنس و ۶ هسته‌ی کم‌مصرف بهره می‌برد. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به رم ۴ گیگابایتی و سیستم‌عامل اندروید ۱۴ اشاره کرد.

قیمت تبلت سامسونگ SM-P620 هنوز مشخص نیست اما با توجه به مشخصات فاش‌شده انتظار داریم با برچسب بین قیمت تبلت گلکسی تب A9 و گلکسی تب S9 FE دردسترس مشتریان قرار گیرد. مقاله‌ی بهترین تبلت سامسونگ انواع مدل‌های این محصول را برای کارکردهای مختلف معرفی و برای خرید تبلت با برند سامسونگ به تصمیم‌گیری بهتر شما کمک می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات