تبلت ارزان جدید لنوو باتری ۱۲ هزار میلی‌آمپرساعتی و نمایشگر غول‌پیکر دارد

سه‌شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹
مطالعه 1 دقیقه
تبلت Erazer K30 Pad لنوو در رنگ‌های جدید
Erazer، یکی از زیربرندهای شرکت لنوو، از تبلت جدیدی رونمایی کرده است که نمایشگری بزرگ و باتری‌ای با شارژدهی بسیار بالا دارد.
تبلیغات

تبلت Erazer K30 Pad، جدیدترین تبلت لنوو محسوب می‌شود که با طراحی یکپارچه فلزی و ۶۵۰ گرم وزن، ۷٫۸ میلی‌متر ضخامت دارد. صفحه نمایش ۱۲٫۶ اینچ این دستگاه، از نوع IPS LCD است که از وضوح ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل بهره می‌برد. Erazer K30 Pad، حداکثر روشنایی ۳۰۰ نیت دارد و نسبت کنتراست آن به ۱۵۰۰:۱ می‌رسد.

لنوو برای قلب تپنده‌ی این تبلت، از پردازنده‌ی مدیاتک هلیو G99 استفاده کرده که با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی روانه بازار می‌شود. البته با Micro SD می‌توان فضای ذخیره‌سازی این دستگاه را تا ۵۱۲ گیگابایت افزایش داد. ناگفته نماند که سیستم‌عامل تبلت جدید لنوو نیز اندروید ۱۳ است.

تبلت جدید لنوو در پنل پشتی خود از یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی بهره می‌برد و برای دوربین سلفی آن نیز از حسگر ۸ مگاپیکسلی استفاده شده است. از جمله امکانات اتصالی این دستگاه هم می‌توان به پشتیبانی از شبکه 4G، وای فای دو بانده، بلوتوث ۵٫۲ و پورت USB-C اشاره کرد.

تبلت Erazer K30 Pad از باتری ۱۲ هزار میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژر ۱۸ واتی بهره می‌برد. قیمت تبلت لنوو که تنها در یک نسخه با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی روانه بازار می‌شود، ۲۸۹ دلار است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات