نگاهی به تبلت و گوشی تا شدنی لنوو

جمعه ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
لنوو طرح‌های مفهومی و ابتدایی از یک گوشی و تبلت تاشدنی خود را به نمایش درآورده است که هر چند تا محصول نهایی فاصله‌ی بسیاری دارد، اما می‌توانند شمای کلی از آینده‌ی گجت‌ها را به ما نشان دهد. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

لنوو تبلت مفهومی ساخته است که از وسط تا می‌شود و نه تنها حمل این محصول را ساده‌تر می‌کند، بلکه امکان اجرای اپلیکیشن‌های خاص و استفاده از تبلت برای مصارف جدید را فراهم می‌کند. به عنوان مثال لنوو نرم‌افزار این تبلت را جوری طراحی کرده است که وقتی تا می‌شود عملکرد شبیه به گوشی‌های هوشمند بزرگ را ایفا می‌کند. لنوو نام Folio را برای تبلت منعطف خود انتخاب کرده است. در وسط تبلت یک لولا در نظر گرفته شده است تا گوشی حول محور آن خم و راست شود.

تبلت تاشدنی لنوو
تبلت تاشدنی لنوو
تبلت تاشدنی لنوو

اما این کمپانی علاوه بر این یک گوشی مفهومی تا شدنی را نیز معرفی کرده است که قادر است به دور دست همچون یک استوانه حلقه زند و شاید علاوه بر گوشی نقش یک ابزار پوشیدنی را ایفا کند. نام این محصول Cplus است و تنها شروعی برای گوشی‌های منعطف به شمار می‌رود. لنوو می‌گوید سخت در تلاش است تا این محصولات را به محصولات کامل و قابل عرضه در بازار تبدیل کند و با نمایش آن‌ها تنها قصد دارد تا نشان دهد که مهندسان این شرکت بر روی فناوری‌های آینده کار می‌کنند.

گوشی تاشدنی لنوو
گوشی تاشدنی لنوو
گوشی تاشدنی لنوو
گوشی تاشدنی لنوو

نظر شما در باره‌ی گجت‌های تاشدنی و منعطف چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات