افشاگر معروف تکذیب کرد: آیپدهای جدید فعلاً معرفی نمی‌شوند

یک‌شنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
اوایل امروز گزارشی منتشر شد مبنی‌بر اینکه اپل قصد دارد آیپدهای جدیدش را در هفته‌ی جاری معرفی کند؛ اما مارک گورمن با این شایعه موافق نیست.
تبلیغات

اپل خود را برای معرفی مدل‌های جدید آیپد و مک‌‌بوک آماده می‌کند. بااین‌حال، مارک گورمن از بلومبرگ اعلام کرده است که در ماه جاری محصولات جدید غول فناوری کوپرتینویی رونمایی نخواهند شد.

گورمن در خبرنامه‌ی PowerOn نوشت:

اپل معمولاً لپ‌تاپ‌ها و آیپدهای جدیدش را در ماه اکتبر معرفی می‌کند؛ یعنی یک ماه پس‌ از معرفی جدیدترین نسل آیفون و اپل واچ. درحالی‌که ماه جولای گزارش دادم این شرکت در حال برنامه‌ریزی برای رونمایی آیپدهای جدید است، به‌نظر می‌رسد این اتفاق در ماه جاری رخ نخواهد داد.
- مارک گورمن، بلومبرگ

گورمن در بخش دیگری از توضیحاتش اعلام کرد که مدل جدید آیپد ایر و آیپد مینی و آیپد اقتصادی این شرکت همگی به تراشه‌های جدید مجهز می‌شوند؛ اما اپل در آینده‌ی نزدیک آن‌ها را رونمایی نخواهد کرد.

مینگ‌چی کو، تحلیلگر زنجیره‌ی تأمین اپل، ماه گذشته گفت:

بعید است تا پایان سال جاری رونمایی مدل‌های جدید آیپد را شاهد باشیم.
- مینگ‌چی کو

اگر ادعای مینگ‌چی کو واقعیت داشته باشد، ۲۰۲۳ اولین سالی خواهد بود که هیچ آیپد جدیدی آن معرفی نشده است.

اوایل امروز، گزارش شد که اپل قصد دارد مدل‌های به‌روز آیپد مینی و آیپد ایر و آیپد مقرون‌به‌صرفه‌ی خود را در هفته‌ی جاری معرفی کند. در خبر مذکور، آمده بود آیپد ایر به پردازنده‌ M2 مجهز خواهد شد.

اکنون نمی‌دانیم کدام شایعه درباره‌ی آیپد جدید اپل واقعیت دارد؛ اما به‌زودی متوجه خواهیم شد. ناگفته نماند که هنوز اطلاعی از قیمت تبلت اپل یا قیمت مک بوک جدید این شرکت دردسترس نیست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات