نسل هشتم تبلت ویندوزی لنوو IdeaPad Duet 3i با نمایشگر ۱۱٫۵ اینچی معرفی شد

دوشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
تبلت ویندوزی دو در یک لنوو Ideapad duet 3i نسل هشت
نسل هشتم IdeaPad Duet 3i با نمایشگر لمسی، سیستم‌عامل ویندوز و قابلیت استفاده در حالت تبلت و ویندوز معرفی شد.
تبلیغات

لپ‌تاپ‌ها و تبلت‌ها هرکدام برای کاربرد خاصی طراحی شده‌اند اما برخی محصولات عملکردی ترکیبی از هر دو دستگاه مذکور را ارائه می‌دهد. IdeaPad Duet 3i، جدیدترین محصول دو در یک لنوو است که می‌توان از آن هم به‌عنوان لپ‌تاپ و هم به‌عنوان تبلت استفاده کرد.

نسل هشتم IdeaPad Duet 3i با ویژگی‌های به‌روز معرفی شده است. این دستگاه با قیمتی مقرون‌به‌صرفه می‌تواند به انتخابی ایدئال برای دانش‌آموزان و دانشجویان تبدیل شود. به‌ گزارش HowToGeek، دستگاه مذکور از طراحی بسیار باریک و بدنه‌ی براق و پردازنده‌ی سری N اینتل (N100 یا N200) بهره می‌برد. اگرچه قدرت پردازشی این تراشه خیلی زیاد نیست، برای دستگاهی با این فرم‌فکتور مناسب به‌نظر می‌رسد.

تبلت ویندوزی دو در یک لنوو Ideapad duet 3i نسل هشت

IdeaPad Duet 3i دستگاهی سبک با قابلیت حمل بسیار بالا است که از نمایشگر ۱۱٫۵ اینچی لمسی با وضوح ۲۰۰۰ در ۱۲۰۰ پیکسل (2K) با روشنایی ۴۰۰ بهره می‌برد و ۱۰۰ درصد گستره‌ی رنگی DCI-P3 را نیز پوشش می‌دهد. دوربین جلوی این محصول ۵ مگاپیکسلی و دوربین پشتی آن ۸ مگاپیکسلی است. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به پشتیبانی از قلم اشاره کرد.

قیمت مدل پایه‌ی IdeaPad Duet 3i در اروپا از ۴۴۹ یورو شروع می‌شود. این محصول درحال‌حاضر در بازار ایالات‌متحده به‌فروش نمی‌رسد اما احتمال دارد در آینده‌ی نزدیک شاهد عرضه‌ی آن در بازار آمریکا باشیم.

مشخصات

لنوو IdeaPad Duet 3i نسل هشتم

پردازنده

اینتل N100 یا N200

نمایشگر

۱۱٫۵ اینچی لمسی 2K (معادل ۱۲۰۰ در ۲۰۰۰ پیکسل) با روشنایی ۴۰۰ نیت و پوشش ۱۰۰ درصد گستره‌ی رنگی DCI-P3

دوربین

جلو ۵ مگاپیکسلی و پشتی ۸ مگاپیکسلی

مشخصات دیگر

امکان استفاده در حالت تبلت و لپ‌تاپ و پشتیبانی از قلم استایلوس

قیمت مدل پایه

۴۴۹ یورو در اروپا

سیستم‌عامل

ویندوز

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات