در آستانه معرفی وان‌پلاس پد، مشخصات و رندرهای واضح‌ این تبلت فاش شد

دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
رندر تبلت وان پلاس پد
درحالی‌که فقط یک روز تا معرفی رسمی تبلت وان‌پلاس پد باقی مانده، مشخصات فنی و رندرهای جدیدی از این محصول دردسترس قرار گرفته است.
تبلیغات

وان‌پلاس فردا یعنی ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ رویدادی برای رونمایی از محصولات جدید خود برگزار خواهد کرد. انتظار می‌رود در این مراسم علاوه‌بر گوشی هوشمند پرچم‌دار جدید وان‌پلاس، شاهد معرفی اولین تبلت این برند چینی باشیم.

وان‌پلاس طی چند روز گذشته برخی ویژگی‌های تبلت خود را فاش کرده و حالا فهرست کامل‌تری از مشخصات و ویژگی‌های این محصول دردسترس قرار گرفته است. علاوه‌براین رندرهای واضح‌تر این تبلت با عکس‌هایی که قبلاً فاش شده بود مطابقت دارند و نشان‌دهنده‌ی سبک طراحی نسبتاً جدیدی هستند.

طبق جدیدترین شایعات و گزارش‌ها، مشخصات وان‌پلاس پد به‌شرح زیر خواهد بود:

  • صفحه‌نمایش ۱۱٫۶ اینچی LCD با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز
  • پشتیبانی از HDR10 Plus و دالبی ویژن
  • بلندگوهای استریو با پشتیبانی از دالبی اتموس
  • مجهز به تراشه‌ی Dimensity 9000 مدیاتک
  • دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی
  • دوربین سلفی هشت مگاپیکسلی
  • باتری ۹۵۰۰ میلی آمپرساعتی
  • پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ وات
  • پشتیبانی از قلم و کیبورد مغناطیسی
رندر وان پلاس پد

البته مشخصات اشاره‌شده هنوز به‌طور رسمی مورد تأیید قرار نگرفته‌اند. به‌هرحال اگر تبلت وان‌پلاس با چنین ویژگی‌هایی عرضه شود قطعاً می‌تواند در رقابت با آیپد نسل ۱۰ اپل، حرف‌هایی برای گفتن داشته باشد.

باتری ۹۵۰۰ میلی‌ آمپرساعتی وان‌پلاس پد به شما اجازه می‌دهد با هربار شارژ، برای مدتی نسبتاً طولانی با آن کار کنید و علاوه‌براین با توجه به پشتیبانی از شارژ ۶۷ وات، می‌توان به‌سرعت آن را شارژ کرد و در نتیجه کاربران این دستگاه نگرانی خاصی بابت عمر باتری نخواهند داشت.

از طرف دیگر به‌نظر می‌رسد وان‌پلاس برخلاف اکثر شرکت‌هایی که تبلت تولید می‌کنند، سعی دارد از دوربین‌هایی با کیفیت معقول در تبلت خود استفاده کند تا بتوان بدون نگرانی از کاهش کیفیت، از آن برای تماس‌های ویدیویی استفاده کرد.

به گزارش فون‌آرنا، وان‌پلاس پد از سیستم-روی-چیپ Dimensity 9000 استفاده خواهد کرد. این تراشه در سطح بهترین پردازنده‌های موبایلی ازجمله تراشه‌های پرچم‌دار اسنپدراگون عمل می‌کند و حتی در برخی از زمینه‌ها عملکرد بهتری ارائه می‌دهد. بدین‌ترتیب کارهای سنگین و چندوظیفه‌ای با تبلت وان‌پلاس احتمالاً بدون مشکل و لگ و به‌طور کاملاً روان قابل انجام خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات