تبلت وان‌پلاس پد با کیبورد مغناطیسی و قلم استایلوس عرضه می‌شود

شنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
رندر وان پلاس پد
تیزر رسمی وان‌پلاس پد تأیید می‌کند این تبلت به‌همراه قلم استایلوس و صفحه‌کلید مغناطیسی روانه‌ی بازار خواهد شد.
تبلیغات

وان‌پلاس پد در تاریخ هفتم فوریه (۱۸ بهمن ۱۴۰۱) برای بازارهای جهانی معرفی خواهد شد. وان‌پلاس قصد دارد با ورود به بازار تبلت‌ها، سبد محصولاتش را گسترش دهد و اکنون یک تیزر ویدیویی از تبلت خود به‌اشتراک گذاشته است که برخی از ویژگی‌های آن را نشان می‌دهد.

وان‌پلاس تأیید کرده است که تبلت این شرکت با کیبورد مغناطیسی و قلم استایلوس عرضه خواهد شد. این موضوع برای مشتریان خبر بسیار خوبی است زیرا لوازم‌جانبی اکثر تبلت‌های موجود در بازار در جعبه‌ی دستگاه ارائه نمی‌شود و باید به‌طور جداگانه نسبت به‌ خرید آن‌ها اقدام کنید. به‌نظر می‌رسد شرکت چینی قصد دارد با اضافه کردن قلم و کیبورد، برتری خود را از این‌ نظر نسبت‌ به رقبا نشان دهد.

ویدیوی وان‌پلاس قلم سفید‌رنگی را روی نمایشگر تبلت این شرکت نشان می‌دهد و سپس صفحه‌کلید آن به نمایش درمی‌آید. ظاهراً کیبورد به‌طور مغناطیسی به وان‌پلاس پد متصل می‌شود و کاربر می‌تواند زاویه‌ی آن را تنظیم کند. به‌نظر می‌رسد صفحه‌کلید وان‌پلاس شبیه Magic Keyboard آیپدهای اپل است که از طراحی شناور بهره می‌برد. اولین تبلت شرکت چینی از کانکتور Pogo و پنل پشتی با بافت شبیه چرم بهره خواهد برد که یک دوربین تکی دایره‌ای به‌همراه فلش LED را نیز در خود جا داده است. علاوه‌براین عنوان Dolby Vision Atmos روی این دستگاه به‌چشم می‌خورد.

غیر از موارد فوق هیچ جزئیات دیگری درمورد تبلت وان‌پلاس دردسترس نیست. به گزارش گیزموچاینا، این محصول با تراشه‌ی Dimensity 9000 مدیاتک و باتری ۸۶۴۰ میلی‌ آمپرساعتی عرضه خواهد شد. از دیگر ویژگی‌های احتمالی این دستگاه می‌توان به پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ وات اشاره کرد. گفته می‌شود این تبلت از صفحه‌نمایش ۱۱٫۶ اینچی با وضوح 2.8K، نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز، HDR10 Plus و دالبی‌ویژن بهره خواهد برد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات