تصاویری از تبلت پیکسل گوگل به همراه داک شارژر آن در دنیای واقعی فاش شد

سه‌شنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۰
مطالعه 3 دقیقه
تبلت پیکسل گوگل
تصاویر مربوط به تبلت گوگل پیکسل و به‌همراه داک آن که درواقع یک اسپیکر هوشمند است، در بازار فیسبوک رؤیت شد.
تبلیغات

یکی از افشاگران خبرهای فناوری به‌ نام ShrimpApplePro تصاویری از تبلت گوگل و داک این دستگاه به‌اشتراک گذاشته است. این محصول رابط‌کاربری Pixel Launcher بهینه‌شده برای نمایشگرهای بزرگ‌تر را اجرا می‌کند و کاغذ دیواری آن شبیه تصویرزمینه‌ی سری پیکسل ۷ است.

گوگل در رویداد اخیر خود، تبلت جدیدش را هم به‌نمایش گذاشت و اکنون تصاویر فاش‌شده از این دستگاه برخی جزئیات را درمورد آن نشان می‌دهند. به‌عنوان مثال ترتیب برنامه‌های پیش‌فرض این محصول را نشان می‌دهند شامل نوار جستجو، برنامه‌ی جیمیل، کروم، یوتیوب و Photos است. دو جایگاه دیگر در این تصاویر دیده می‌شود که احتمالاً مربوط به پیشنهادهای هوشمند رابط‌کاربری پیکسل لانچر است. در ردیف بعدی نیز برنامه‌های دوربین، نقشه و فروشگاه پلی‌استور به‌چشم می‌خورند.

همان‌طور که 9to5Mac اشاره می‌کند، بخش تنظیمات رابط‌کاربری تبلت پیکسل مثل اکثر پوسته‌های اندرویدی بهینه‌شده برای نمایشگرهای بزرگ، از طراحی دو صفحه‌ای بهره می‌برد. ظاهراً تصاویر فاش‌شده، مربوط به نسخه‌ی ۲۵۶ گیگابایتی این دستگاه است.

تبلت پیکسل گوگل
داک تبلت پیکسل گوگل
تبلت پیکسل گوگل به همراه داک
تبلت پیکسل گوگل
تبلت پیکسل به همراه داک و شارژر

تصاویری که ShrimpApplePro به‌اشتراک گذاشته است همچنین جزئیات بیشتری درمورد داک اسپیکر شارژر تبلت پیکسل ارائه می‌دهند. این محصول دقیقاً مثل پایه‌ی Nest Hub Max از آداپتور برق مستطیل‌شکل بهره می‌برد. به‌عبارت دیگر این داک احتمالاً از همان شارژر ۳۰ واتی که به‌همراه نمایشگر هوشمند گوگل عرضه می‌شود، استفاده خواهد کرد.

علاوه‌براین تصویر بخش پشتی تبلت پیکسل درحالی‌که به داک متصل شده است، درگاه USB C آن را نیز نشان می‌دهد. حاشیه‌های اطراف نمایشگر این محصول مشکی و رنگ بدنه‌ی آن نیز تیره است. البته عکس‌های فاش‌شده از این محصول کمی تار است و نمی‌توان جزئیات دقیق آن‌ها را مشاهده کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات