تبلت پیکسل گوگل با داک مغناطیسی به نمایشگر هوشمند تبدیل می‌شود

جمعه ۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
گوگل با معرفی داک مغناطیسی درکنار تبلت پیکسل، امکان تبدیل این دستگاه به یک نمایشگر هوشمند را دراختیار کاربران قرار می‌دهد.
تبلیغات

گوگل طی رویداد Made By Google 22 سرانجام از گوشی‌های سری پیکسل ۷ رونمایی کرد. این محصولات از نسل دوم تراشه‌ی اختصاصی گوگل موسوم به تنسور G2 بهره می‌برند و نمایشگر و دوربین‌های آن‌ها نسبت به نسل قبل بهبود داده شده است. علاوه‌براین پرچم‌داران جدید گوگل از قابلیت‌های جالب یادگیری ماشینی استفاده می‌کنند. این شرکت همچنین از اولین ساعت هوشمند مجهز به WearOS خود رسماً رونمایی کرد؛ محصولی با طراحی منحصربه‌فرد که مجموعه‌ای از گزینه‌های سفارشی‌سازی و قابلیت‌های ردیابی تناسب اندام و موارد دیگر را دراختیار کاربران قرار می‌دهد. این شرکت همچنین با تأیید شایعات اخیر، از تبلت جدید پیکسل رونمایی‌ کرد.

XDA می‌نویسد، اگرچه گوگل از ارائه‌ی همه‌ی جزئیات درمورد تبلت پیکسل خودداری کرد، اما گفت کاربران با اتصال این محصول به داک مغناطیسی مخصوص، می‌توانند از آن به‌عنوان نمایشگر هوشمند استفاده کنند. این شرکت با انتشار بیانیه‌ای گفت:

تبلت پیکسل با یک پایه‌ی بلندگوی مغناطیسی جفت می‌شود تا دستگاه شما را همیشه به‌طور کامل شارژ نگه دارد و بهترین ویژگی‌های یک نمایشگر هوشمند را ارائه دهد. این محصول به‌نحوی طراحی شده که به‌طور یک‌پارچه از یک نمایشگر خانگی به یک دستگاه سرگرمی تبدیل می‌شود که می‌توانید آن را با خود به هرجایی حمل کنید.

گوگل سال آینده دو مدل داک مغناطیسی عرضه خواهد کرد. این دو محصول با نام‌رمز Korlan و Yuzu احتمالاً با استفاده از پین‌های پوگو (Pogo) پشت تبلت به آن متصل می‌شوند و رابط‌کاری این دستگاه اندرویدی را به یک نمایشگر هوشمند تغییر می‌دهند. کاربران همچنین گزینه‌هایی برای شخصی‌سازی قابلیت‌ها و دسترسی به ویژگی‌های کنترل خانه‌های هوشمند، ثبت یادآوری‌ها و موارد دیگر دردسترس خواهند داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات