تبلت Ultra Tab ال جی با نمایشگر ۱۰ اینچی و تراشه Snapdragon 680 معرفی شد

شنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
ال‌جی تبلت اندرویدی جدید خود موسوم به Ultra Tab را معرفی کرد. این محصول از صفحه‌نمایش ۱۰ اینچی LCD بهره می‌برد و به تراشه‌ی Snapdragon 680 و ۴ گیگابایت رم مجهز شده است.
تبلیغات

شاید ال‌جی از بازار گوشی‌های هوشمند خارج شده باشد، اما این شرکت به‌تازگی تبلت اندرویدی جدیدی برای بازار کره‌ی جنوبی معرفی کرده است. این محصول Ultra Tab نام دارد و به‌طور پیش‌فرض سیستم‌عامل اندروید ۱۲ را اجرا می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به نمایشگر ۱۰٫۳۵ اینچی IPS LCD، تراشه‌ی Snapdragon 680 و باتری ۲۷٫۱ وات‌ساعتی اشاره کرد.

به‌گزارش GSMArena، نمایشگر تبلت Ultra Tab ال‌جی از وضوح ۱۲۰۰ در ۲۰۰۰ پیکسل بهره می‌برد و نسبت تصویر ۵:۳ را ارائه می‌دهد. این صفحه‌نمایش همچنین از نرخ نوسازی ۶۰ هرتز پشتیبانی می‌کند و چهار بلندگو در دوطرف آن تعبیه شده است. این محصول از قلم Wacom نیز پشتیبانی می‌کند.

تبلت ال جی Ultra Tab

Ultra Tab ال‌جی به دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی مجهز شده و دوربین پشتی آن ۸ مگاپیکسلی است که از قابلیت فوکوس خودکار نیز پشتیبانی می‌کند. این محصول ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی و ۴ گیگابایت رم دارد و از درگاه microSD پشتیبانی می‌کند و بنابراین کاربران می‌تواند فضای ذخیره‌سازی آن را ارتقا دهند. این تبلت با استاندارد MIL-STD 810G (استاندارد نظامی آمریکا) عرضه می‌شود و درنتیجه دربرابر ضربه، آب و شوک مقاومت دارد.

تبلت ال جی Ultra Tab

ال‌جی Ultra Tab در رنگ خاکستری و با قیمت ۳۲۷ دلار به‌فروش می‌رسد. این محصول از امروز در کره‌ی جنوبی دردسترس قرار گرفته ولی تا این‌ لحظه هیج جزئیاتی درمورد عرضه‌ی آن در سایر کشورهای جهان ارائه نشده است.

مشخصات

تبلت ال‌جی Ultra Tab

سیستم‌عامل

اندروید ۱۲

پردازنده

اسنپدراگون ۶۸۰ (حداکثر فرکانس ۲٫۴ گیگاهرتز)

ابعاد نمایشگر

۱۰٫۳۵ اینچ

وضوح تصویر

۱۲۰۰ در ۲۰۰۰ پیکسل

نرخ نوسازی

۶۰ هرتز

سایر مشخصات نمایشگر

پنل IPS LCD، پشتیبانی از قلم Wacom

رم

۴ گیگابایت از نوع LPDDR4x

حافظه‌ی ذخیره‌سازی

۶۴ گیگابایت UFS

دوربین

سلفی ۵ مگاپیکسلی و دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی

صوت

چهار بلندگوی یک واتی

باتری

۲۷٫۱ وات‌ساعت با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع QC 3.0

ابعاد

۲۴۷٫۶ در ۶ در ۱۵۷٫۳ میلی‌متر

وزن

حدود ۴۵۸ گرم

بی‌سیم

بلوتوث ۵٫۱ و وای‌فای 802.11 a/b/g/n/ac

سایر قابلیت‌ها

پشتیبانی از درگاه microSD

خروجی ۳٫۵ میلی‌متری هدفون

درگاه شارژ USB C مبتنی‌بر استاندارد USB 2.0/

پشتیبانی از خدمات گوگل GMS

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات