تصاویر جدید تبلت‌های سری گلکسی تب اس ۸ اولترا برخی مشخصات این محصولات را فاش کرد

دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۰
مطالعه 5 دقیقه
تصاویر جدیدی از تبلت‌های سری گلکسی تب اس ۸ سامسونگ منتشر شده است که برخی ویژگی‌های این محصولات را نشان می‌دهد.
تبلیغات

سری آینده‌ی گلکسی تب اس ۸ سامسونگ در رویداد آنپکد ۹ فوریه (۲۰ بهمن) درکنار گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۲ رونمایی خواهد شد. اکنون دوهیون کیم، یکی از افشاکنندگان خبرهای فناوری، تصاویر جدیدی از این محصول را به‌اشتراک گذاشته است.

مشخصات گلکسی تب اس ۸

به‌گزارش فون‌آرنا، تصاویر جدید فاش‌شده از تبلت گلکسی تب اس ۸ نشان می‌دهد که این محصول در سه‌ نسخه عرضه خواهد شد: نسخه‌ی معمولی با نمایشگر ۱۱ اینچی LCD و تب اس ۸ پلاس و تب اس ۸ اولترا با نمایشگر ۱۴٫۶ اینچی. نسخه‌های بزرگ‌تر احتمالاً از پنل امولد بهره خواهند برد. هر سه تبلت از قلم اس‌‌پن پشتیبانی خواهند کرد و به‌نظر می‌رسد فقط با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل یک روانه‌ی بازار خواهند شد و ظاهراً از نسخه‌ی اگزینوس خبری نخواهد بود. سامسونگ مدعی شده است که پردازنده‌ی مرکزی و گرافیکی این تبلت‌ها درمقایسه‌با گلکسی تب اس ۷ پلاس به‌ترتیب ۲۴ و ۵۲ درصد سریع‌تر است.

گلکسی تب اس ۸

احتمالاً سامسونگ از قلم اس‌پن جدیدی در تبلت‌های سری تب اس ۸ بهره خواهد برد که سرعت آن از نسل قبلی‌اش بیشتر و نرخ‌ تأخیر آن ۲٫۸ میلی‌ثانیه خواهد بود. این در حالی است که نرخ تأخیر قلم تب اس ۷ پلاس ۵٫۶ میلی‌ثانیه بود. بدین‌ترتیب، یادداشت‌برداری و طراحی روی این تبلت‌ها روان‌تر خواهد شد.

گلکسی تب اس ۸

انتظار می‌رود گلکسی تب ۸ به باتری ۸۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و مدل پلاس به باتری ۱۰۰۹۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز باشد.

 گلکسی تب اس ۸ پلاس

دوربین پشتی گلکسی تب اس ۸ احتمالاً همچنان ۱۳ مگاپیکسلی است اما این‌بار به‌جای دوربین فوق‌عریض ۵ مگاپیکسلی مدل‌های قبلی، از دوربین ۶ مگاپیکسلی جدید استفاده خواهد کرد. دوربین جلویی این تبلت‌ها نیز ۱۲ مگاپیکسلی است که درمقایسه‌با دوربین ۸ مگاپیکسلی نسل قبلی ارتقا یافته است.

گلکسی تب اس ۸

گلکسی تب اس ۸ و اس ۸ پلاس احتمالاً در رنگ گرافیتی و نقره‌ای و طلایی‌صورتی عرضه خواهند شد. این دو دستگاه از ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی بهره خواهند برد.

سامسونگ مدل اولترا تبلت‌ سری اس ۸ را نیز به بازار عرضه خواهد کرد که قدرتمندترین مدل سری تب ای ۲۲ خواهد بود. ظرفیت باتری این مدل احتمالاً ۱۱۲۰۰ میلی‌آمپرساعت خواهد بود که هنگام پخش مداوم ویدئو می‌تواند حداکثر ۱۴ ساعت دوام بیاورد.

تنظیمات دوربین این مدل نیز شبیه دو مدل دیگر خواهد بود؛ اما گفته می‌شود سامسونگ از دو دوربین در بخش جلویی این دستگاه استفاده خواهد کرد: یکی دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی اصلی و دیگری دوربین ۱۲ مگاپیکسلی ۱۲۰ درجه‌ی فوق‌عریض. دوربین‌های جلویی این مدل احتمالاً ویژگی قاب‌بندی خودکار گلکسی زد فولد را نیز به‌ارث خواهد برد که تضمین می‌کند سوژه‌ها همیشه در فوکوس باقی بمانند.

گلکسی تب اس ۸ اولترا

یکی دیگر از ویژگی‌های شایعه‌شده که می‌تواند نظر بسیاری از کاربران را به گلکسی تب اس ۸ اولترا جلب کند، کاهش نویز با استفاده از سه میکروفون است که حین تماس می‌تواند صداهای ناخواسته را تا ۴۰ درصد کاهش دهد تا اطمینان حاصل شود که طرف مقابل صدای شما را کاملاً واضح بشنود.

ظاهراً مدل اس ۸ اولترا فقط در رنگ گرافیتی دردسترس قرار خواهد گرفت؛ اما این محصول در مدل‌های بیشتری عرضه خواهد شد؛ ازجمله مدل مجهز به ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی و مدل مجهز به۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی و مدل مجهز به ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی.

قیمت گلکسی تب اس ۸

حساب توییتر تک‌اینستایدر که قبلا با نام اسنوپی‌تک شناخته می‌ش،د قیمت تبلت‌های جدید سامسونگ را در بریتانیا فاش کرده است. به‌نظر می‌رسد قیمت اولیه‌ی این محصولات درمقایسه‌با مدل‌های قبلی کمی افزایش یافته باشد. در مقام مقایسه، باید اشاره کنیم مدل پایه‌ی گلکسی تب اس ۷ با قیمت ۹۶۴ دلار فروخته خواهد شد. در‌ادامه، قیمت‌های احتمالی مدل‌های جدید تبلت‌های سامسونگ را ذکر کرده‌ایم:

  • مدل ۱۲۸ گیگابایتی تب اس ۸: ۷۶۹ یورو
  • مدل ۲۵۶ گیگابایتی تب اس ۸: ۸۱۹ یورو
  • مدل ۲۵۶ گیگابایتی نسخه‌ی 5G تب اس ۸: ۹۶۹ یورو
  • مدل ۱۲۸ گیگابایتی تب اس ۸ پلاس: ۹۹۹ یورو
  • مدل ۲۵۶ گیگابایتی تب اس ۸ پلاس: ۱،۰۵۹ یورو
  • مدل ۱۲۸ گیگابایتی نسخه‌ی 5G تب اس ۸ پلاس: ۱،۱۵۹ یورو
  • مدل ۲۵۶ گیگابایتی نسخه‌ی 5G تب اس ۸ پلاس: ۱،۲۱۹ یورو
  • مدل ۲۵۶ گیگابایتی تب اس ۸ اولترا: ۱،۳۱۹ یورو
  • مدل ۵۱۲ گیگابایتی تب اس ۸ اولترا: ۱،۵۴۹ یورو
  • مدل ۲۵۶ گیگابایتی نسخه‌ی 5G تب اس ۸ اولترا: ۱،۵۴۹ یورو
  • مدل ۵۱۲ گیگابایتی نسخه‌ی 5G تب اس ۸ اولترا: ۱،۶۹۹ یورو

قیمت مدل پایه‌ی گلکسی تب اس ۸ در ایالات متحده از حدود ۸۰۰ دلار آغاز خواهد شد و اس ۸ پلاس نیز با قیمت حدود ۹۰۰ تا ۱۰۰۰ دلار عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود مدل پایه‌ی گلکسی تب اس ۸ اولترا نیز با قیمت ۱۱۰۰ دلار دردسترس قرار گیرد. بدین ترتیب اگر این اطلاعات واقعیت داشته باشد، اس ۸ اولترا قیمتی برابر آیپد‌پرو ۱۲٫۹ اینچی ۱۲۸ گیگابایتی خواهد داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات